Все към мен, все към мен, все към мене тичай :)

И ето, завъртяха ме сто неща :) Пак :) Мама и тати ми бяха на гости 4 дни. Сто пъти хвърлях боклука, свършиха ми циф-ът, тоалетната хартия, всииичко :) Ядох покрекло, пълнени чушки с боб, пълнени чушки с боб, не ядох сарми и комбос, за ужас на мама :)

И навръх имения ми ден ме стегна зъб. Ама не зъб, ами цялата лява челюст. Мечтата на Маркуча :) Реших, че сигурно съм прекалила със сладкото и малко понамалих кюнефето. И на другия ден ядох сладък салам и солен кекс. И.. дойдоха почивните дни, а аз се бях докарала до… отхапваш внимателно с някой десен зъб, изтръпва ти устата, псуваш, преглъщаш със сълзи на очи, отхапваш втора хапка, крещиш, будиш съседите и така докато не свърши баницата. Едно ядене на ден. Ама нали бях заета да съм разсеяна :)

И нали работих по празниците и… нарочно съм писала нощна смяна в понеделник, уж да ходя да си купувам сутиени, да си правя зъби и изобщо всички такива неща, които са останали преди ваканцията в Израел. И… кой да се сети, че понеделник е втори януари? Едва намерих хляб да си купя. Ударих си шамар, наредих си багажа, уговорих час за зъбар, ходих по пощи и банки, събрах телефоните на всички, които искам да видя в Израел, Силвето да ми донесе кантар да си меря чантите. И така. След точно 24 часа ще целувам Лиор. Надя и Надя ще ме изпращат на летището и днес ще спят у нас. Прощално пижама парти. Ако Надя се сети да си донесе пижамата. Надя ще живее у нас да ми храни и топли фуфугалите. Пък Силвето ще се постарае да ми разблокира телефон, че да си имам за другата почивка. За тази една колежка ще дари нещо. Пък аз съм напазарувала луканка, сушени чушки, шарена чубрица и доктор Йоткер :) И либовни подаръци за Лиор, да го видим Коледа празнува ли :)

Ми… нямам си куфар, имам си планинарска раница. И в нея не можах да събера и сирене. Освен това си нямам застраховка, ама си имам оправени зъби. Без един. Освен това шефът ще ни плати празничните дни… през февруари. Тъй че добре че ме боля зъб и не ядох :) Мама се кротна, маминка взе да се паникьосва. Да съм била оставела адрес. Да съм пишела писма всеки ден. Да съм обещаела да се върна. И защо сестра ми ме била подкрепяла? Ренегат :) Аз пък имам консултация с подходящ адвокат. В понеделник.

И много ми се щеше да потърся някъде форум, който е в подкрепа на момичетата, запознаващи се с бъдещите свекърви. Ама не остана време и питах мама. Каза да ям с лявата ръка, да съм много културна и без интимности. И много ми била къса новата рокля. Нищо, така по-добре ще ми се виждат новите полуботи :) Иначе си разчиствам къщата – така става, всеки път като се хвана да подреждам багаж. Снощи Силвия си тръгна от къщи с кантар и още една торба. И праз лук щях да й дам, ама избяга. И пратих втори колет на сестра ми. А Лиор нали искаше доказателство, че ми се живее с него… след две седмици ще получи колет с целия ми комплект за фондю и любимата ми плюшена играчка. С която спя. Защото така и така не спя особено много, когато не съм с него. А и нали той ми прати мечка. Тя не става за спане, много е твърда. Тя живее в леглото ми :)

Споменх ли, че той не ми харесва полуботите? А аз вече три дни си ги нося вкъщи, да ги науча кой е шефът. Уж. Пък всъщност от време на време спирам каквото правя и се втренчвам в тях. Любувам им се.

Както и да е. Ръцете ми дерат от миене на чинии, но отивам да замеся изненадата за Надите. И после последната нощна смяна и… обличам тънкото яке и здравей, Летище. Нищо че госпожа Хавива е заръчала да ми предаде да си взема топли дрехи.

––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Цяла седмица го убеждавам, че не съм развълнувана за пътуването, за ваканцията, само за срещата с него. От снощи се наложи да започна да убеждавам и себе си. Не че работи, де. И защо трябва още на втория ден да ме среща с нея? Оф.

10 коментара on “Все към мен, все към мен, все към мене тичай :)”

  1. Вили каза:

    Имам огромен сак, ако ти трябва-насреща съм

  2. Svetlina каза:

    Алоу! Аз съм крехка личност с нежна същност! Тия 11 кила и така са ми много. Освен това ми е заръчано да купя стек цигари и две кила харибо и ром (от безмитния) :)
    Иначе определено си насреща :) Тия от градския транспорт са на същото мнение – на Нова година го имаше вашият автобус, нашият явно… съвпада :)

  3. keklanka каза:

    Ползотворно и топло изкарване в Израел, Адашката :)
    А свекървата.. о, боже.. свекървата, радвай се, че нямаш тъмнокожо дете със съмнителен произход.
    И.. защо да ядеш с лявата ръка? Много съм зле с етикецията :)

  4. Svetlina каза:

    Ми мога и да си направя едно-две такива :)

  5. Вили каза:

    Като станеш госпожа Еди-коя-си-ева/Не знам си коя си ева/ тогава говори за свекърва, за момента това е САМО жена, към която е нужно да проявяваш особен вид търпимост, а иначе пожелавам да се върнете повече, отколкото сте заминали. И това с рейса не го разбрах, иначе за цигарите съм „ЗА“.

    Айде със здраве…

  6. Вили каза:

    И това „Алоу“ ми звучи като да си се срещала с професионален водач на ТИР с мнооого голям опит…

  7. justjulia каза:

    Е, много си сладка :) А на проекто-свекървите няма да се плашиш, колкото повече им се правиш на разбрана, толкова повече ще ти се качат на главата. Бъди си учтива и възпитана и най-вече себе си. Кво ти пука от г-жа Хавива, теб ти е важен синът й нали ;)
    Мале да не ти описвам моите последни дни, чеееееее …….. няма ми стигне един блог пост да разправям сценирии дето и на турските и латиноамерикански сценаристи не могат им хрумнат, ужасТ … ма така е, кой си има пубер за отглеждане си го гледа

    Айде лек ти път и да пишеш писма всеки ден … на баба си

  8. Маркуча каза:

    Мечтата ми е да ям до тотален отказ добре напоена баклава, не да ме болят зъбите :) Но пък при мен челюстите са горна и долна, тъй че мнението ми не се брои :)

  9. Svetlina каза:

    Значи Израел не е за теб – тука я правят прясладка и суха. С някаква странна бяла глазура отгоре. Е, още не съм опитала всички видове – за днес ще е нещо оранжево с шам фъстък :)))))))
    Много разбираш ти от челюсти :-Р

  10. Svetlina каза:

    Забравих :)

    Пулия-Пулия, верно съм много слада :)


Твоят коментар

