Любовни писма от Близкия Изток

Скъпа Наде!

Тука ядат хляб само със салатата, сладоледът им е някакъв странен и твърд, а в автобуса се плаща билетче. И в маршрутката никога няма правостоящи и хората от задните седалки подават парички на хората от предните. И навсякъде има котки. Дебели. Ядох една манджа, която се води закуска – шакшука. Като бял остров в червено море, ама не е супа и яйцето не е варено по панагюрски. Абе… нещо като по-рядка лютеница само от домати и в нея цопнато забулено пържено яйце. Към 8 евро идва. Начи… ако му се сложи захар и черен пипер, малко сирене и една-две маслинки – перфектно ще е. И ако пържеха яйцата със сол, ама май много искам.

Скъпи слон!

Магазините са си същите – има Зара и Бенетон и тралала, останалото са цигании. За съжаление книгите на английски са по едно 60 шекела. Тънките. Делено на пет. По две. Има обаче наблизо някакъв пазар, където изнасят всичко без храна. Вторник го има. Ще взема да видя дали няма някой по-нецигански шал, че сестра ми ми наду главата. Ама нашите са си по-хубави. Ако искаш, кажи сега. На мъжа ти ще му хареса тука – манекените по витрините са така щръкнали, че ми е неудобно да ги гледам. Женските.

Лаличка!

Имам полуголи снимки. Подготви се морално и психически. Имам и нормални, де. Едни храсти и табела за алея за кучета. Морето забравих да го щракна.

Силвето!

Тука горещият шоколад е като за тебе – гъст и без захар. 13 шекела – към шест лева. Обаче каките не са хубави като тебе. Ма споко, и мъжете не са. Поне най-накрая направих хубави палачинки. Не знам как стана, може да е от надморската височина или от липсата на такава. И вече мога да пиша смс-и с докосващата се нокия. Толкова си ми далече, че преди номера ти трябва да напиша 013359.

Мили мамо и тате!

Не съм отвлечена, не са ме били и не ходя гола, боса и гладна. Времето е чудесно – тази година ще си имам две пролети :) Много съм доволна, че си взех жилетката, точно за сега е. Загубих си някъде червения шал, че го бях вързала на чантата, ама нищо. Ставаме рано, правя закуска, пращам го на работа и после се забавлявам. Смешно е – кръстословиците са отдясно-наляво и във вестника рекламите са на първата страница. Вече знам да казвам извинявай, сирене, ляво, дясно, две и осем. Запознах се с колегите и не ме изядоха. Хем бях с хубавата тениска :))))

Мили останали,

Отивам да си пия домашния горещ шоколад и да си обичам мъжа :) Лайла тов :)

4 Коментари on “Любовни писма от Близкия Изток”

  1. Силвия каза:

    Бръмбърче, много се радвам за теб. Явно си прекарваш добре- надявам се Лиор много да те слуша :) Много те обичам и с нетърпение чакам още новини от Тел Авив :) Целувам те

  2. Yana каза:

    ми това е, ще ти дойда на гости като някоя от нас спечели от тотото… еврейска евтенийка, ко да се прай….

  3. Svetlina каза:

    Или можеш да станеш стюардеса :)))) Сигурна съм, че господин Мицев ще разреши :)

  4. Змей каза:

    Ей, ама да знаеш как ти(ви) се радвам! :)
    Хубава приказка, хубава! ви пожелавам! :)


Твоят коментар

