По улиците на Тел Авив-Йафо – 2 част

Аз най-накрая се взех в ръце и оправих снимките :) Горе-долу. Щото съм настинала и от време на време ме тресе и ми се гади. И щото снимките все пак са 300. Добре че някои не са за пред хора. Това щото за виза искат да им покажем колко много се обичаме. И колко постоянно :)

Не знам дали си личи, но Любовта ми купи карта на Тел Авив и си избрах къде искам да ходя. Шука Кармен е като женския пазар, но с надписи на иврит, английски и руски, арабският квартал и старите квартали… имат шанс да ми харесат някой ден. Хубаво е с тия тесни улички и маси, изнесени по средата. Пък и вече знам една бърза закуска, където готвят месото първо във вакуум, а продавачът е живял в Германия, Китай и още много и е много симпатичен. На тениската пише Smell it. Feel it. Touch it. Bake it. Love it. Take it. Steak it. Нещо от сорта :)

Хич не е лошо да се шматкаш из дългите им паркове или да ходиш на пазар за деликатесни сирена по дървените докове. Или Лиор да те води на шестчасова разходка в дъжда.

Или да си седите в леглото. С еднакви пижами.

 

Хиляди благодарности на хората, които ме питаха как било в Израел, защо не съм ходила до Божи гроб и дали съм видяла терористи. Вече цяла седмица не мога да се отъвра от такива въпроси. А пък в Израел всеки ме питаше как бил полетът. Ми да ви кажа… беше по-къс от времето, което ми отне горното клипче. Мамка му и тайминг :)

8 Коментари on “По улиците на Тел Авив-Йафо – 2 част”

  1. Nadinka каза:

    Страхотни пижами, you rock :)

    А чаршафите рулират определено!

  2. Svetlina каза:

    :)))))))))))))))

  3. Маркуча каза:

    Не терористи, душо, талибани :) Ултраортодоксални евреи, дето те заплюват и ти викат «курва», ако имаш бегло женски вид и по-къси ръкави, отколкото на тях им харесва. Морална полиция с две думи.

  4. Svetlina каза:

    Абе ей :) Аз предупредих ли, че тия неща ни ги чета, ни ги чувам и на :) очевидно не ги и виждам :)

  5. Маркуча каза:

    Извадила си късмет значи, щото те са като Чък Норис — не ти ги виждаш, те те виждат :) Направо не повярвах, че баш на такова цивилизовано място се намират таквизи индивиди. Ми хубаво, ‘начи чакаме още снимки :)

  6. страхотни снимки, много ми харесват, мерси че ги споделихте тук с всички нас, поздрави и до скоро

  7. Много благодаря за споделеният клип, страшно интересен е и ми се доиска и аз да бъда там и да видя тези неща на живо, защото тогава самото чувство ще бъде съвсем е различно.Надявам се често да качваш и да ни радваш с това къде си била.Блога ти е много добре направен и подреден.Определено е за хора, които обичат да пътуват. Така по някакъв начин даваш и идеи и предложения къде можем да идем особено сега по край празниците,. Израел там е съвсем друг живот според мен и друга култура. Ние българите е нормално да те питаме за неща, които не си видяла с цел да намалим ентусиазма, все едно завиждаме и не можем спокойно да се радваме на чуждото щастие. Желая ти много пътувания и късмет.

  8. Svetlina каза:

    За празниците искам да не излизам от леглото :)
    Но ако евентуално все пак се наспя… абе в Назарет имало някакъв пазар за подправки :))) А на юг, доста далече от Назарет може да се яздят камили. Освен това трябва да ида до птичия зоопарк, да проверя българските щъркели наистина ли зимуват в Израел :)


Твоят коментар

