Пак ме гони безсъние

Закъснях за работа. Та си отработих и стоях до 11 и 30. И ми беше останала малко работа, та откарах до 12. И такситата не вдигаха телефона 20 минути. И вечерях, като се прибрах. И вече гледам трети филм. Още малко и е 3 сутринта.

А от главата ми не излиза колко ми беше хубаво снощи. Виолета ми даде да си играя пет минути с Еси. Пък то, зайчето, станало бъбриво, и се хили, и иска да си играе и да се гушка. И си мисля „трябва ми едно такова. Спешно!“. И вече втори ден си го мисля :) А преди малко ми хрумна, че си имам и един Божко. И че няма по-хубава сутрин от сутринта, когато той е един такъв мекичък и гушкав и сънен и съвършен и ти се пренесе в леглото :) Още не знае на кой свят е, говори леко несвързано, хем е буден, хем не иска да стане и хем уж е с теб в кревата, хем така е застанал, че имаш крак в ребрата, лакът в носа и коса в устата и изобщо не можеш да го гушнеш :)

И си мисля, че ще ми трябва малко късмет, за да го видя преди да замина. И още повече късмет, да го навия да спи при мен или поне да се повъргаляме малко преди закуска. Защото той вече е младеж с характер. И сигурно си има някакви по-важни задачи. Сигурно да ходи пак на експедиция за зайци :) Или да работи Бойко Борисов :)

И ми се стичат сълзи по лицето. И изкуквам. Усещам се, че съм неадекватна. Не ми е изгубено, колебаещо се, тъжно. Просто… депресирано-трагикомично-трагично-безсилно-самотно-крещящо за и то не знае какво… побъркано. И смотано.

Чувствам се дефектна.

Всеки ден, откакто той си замина. Точно 9 бройки.

5 Коментари on “Пак ме гони безсъние”

  1. justjulia каза:

    Предстоят ти промени, нормално е да се стряскаш :)

  2. Svetlina каза:

    Аз уж съм специалист по промените. Даже може да съм изперкала от нощните смени. Ама мислех, че и по тях съм специалист.
    Нищо де, не може да не ми мине :)

  3. Elena каза:

    Не спирай да пишеш.Това помага,сигурно!Блогърсвай и ни прави щастливи читатели:)

  4. Svetlina каза:

    Хихихи :) И Любовта така казва :) Добре че не успява хубаво да си преведе всичко, което пиша :)

    [5:58:21 PM] Lior Oestereich: hi hun, how do u feel?
    [5:58:40 PM] sunshine sunshine: well
    [5:58:45 PM] sunshine sunshine: i was trying to write on my blog
    [5:58:56 PM] Lior Oestereich: this is so funny
    [5:58:57 PM] sunshine sunshine: and the electricity disappeared again
    [5:59:04 PM] Lior Oestereich: u know what i just thought
    [6:00:06 PM] Lior Oestereich: i just checked ur blog and there was no new post.. and i know that u love to be on ur blog… and i was gonna ask u to promise me to find time until tomorrow to spend some time on your blog.. and here u go.. u say something about your blog
    [6:00:08 PM] Lior Oestereich: :)
    [6:00:19 PM] sunshine sunshine: :-DDDDD


Твоят коментар

