Ако някой ми мине покрай вратата…

и усети миризмата… ще ми натисне звънеца и ще ме хване за косата :) Да си ме води вкъщи :) Да му готвя цял живот :)))

Върна ми се готварската муза :))) И къщата ми мирише на любов :) На съвършенство :)

Ръснах на каймата червен и черен пипер, кимион, малко лук и гъбки и ето :) Гнезда :) И най-накрая намерих тайната как да остават сочни – просто трябва да са в предварително загрята фурна :) Освен това им измислих гарнитура – метнах покрай тях едни пиперки и… кухнята замириса толкова хубаво, че за малко да си отрежа пръст вместо пушеното сирене :)

И толкова беше вкусно, че забравих да говоря на Лиор :)

А гъбите са само 2-3, щото открих и универсален начин да си съсипвам тавичките :)

Режа ги на половин сантиметър, половината ги поръсвам с черен пипер, половината – с червен, отгоре сол, олио и пека :) Ужасно вкусно :)))))

–––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Вече нямам пералня за продаване :))))

Твоят коментар

