Помощ?

Значи…

Аз трябва да пренеса точно 20кг багаж. На място, където може и да не се съберат всичките ми неща. Значи има вариант отначало да се наложи да си ползвам куфара за шкаф. И понеже ще е със самолет, а много се дразня как всеки може да вземе чантата на всеки (даже не и нарочно), настоявам моят куфар да се отличава с нещо.

Сега трябва да си избера от тези двата:

  1. Лилав с голямо цвете отпред. 97лв. 4 кг. 100л. Естил – марка, препоръчана от приятел. От плат. Вътре има само един грамаден джоб и един плитък на капака. Две колелца. Година гаранция.
  2. Черен със сиви шарки отстрани. Които са твърди, а не от плат. Изглежда супер здрав, има три джоба в голямото отделение (единият е с цип) и още два отвън. 120лв. 4 кг и половина. 100л. Четири колелца. 6 месеца гаранция.

Аз лично виждам нещата като фифти-фифти. Или 49-51. Щото този вторият има хубава форма и ще става за шкафче. И обичам джобчета и преградки :)

Помощ?

11 Коментари on “Помощ?”

  1. Rois каза:

    Два пъти ми се е налагало да си събера целaта покъщнина в 20-килограмовото ограничение на самолетите, явно затова имам чувството, че два пъти съм си хвърлила целия досегашен живот някъде :) и съм хукнала без нищо в непознати територии, което понякога не е много приятно чувство, но пък като те грабнат изживяванията от новото място, не се сещаш за това. Поне при мен беше така. По темата за куфарите – на единия от платнените куфари, с които съм пътувала, скъсах едната дръжка още докато го носех към летището, а на лентата за получаване на багаж го намерих без нито една останала здрава дръжка. От тогава препоръчвам по-здрави куфари, ако 23 лева не са проблем, гласувам за по-скъпия и може да си му лепнеш някаква декорацийка да си го познаваш. Извинявам се за дългия коментар, ударих го на спомени. :D

  2. Svetlina каза:

    Хич и не се извинявай :) Аз точно такива коменатри търся :)
    Иначе май вече започнах да се прощавам с нещата – първите партиди ги раздадох още преди седмици. Ще си оставя и сервизите, и пасатора, и миксера, и плетената кошница за пикник и фуфугалите даже. Мисля да евакуирам само дрехи и подправки :)

  3. Nadinka каза:

    Имам куфар на Естил, с две колелца, само че твърд, с две отделения. Нямам забележки към него. Но този модел, който описваш май не е най-удачният. Защо не разгледаш и други техни модели? Като съотношение цена/качество са добри.

  4. Svetlina каза:

    Ама аз не харесвам сапунерките :) Пък и съм на мнение, че на един куфар работата му е да е вечен, което автоматично премахва цената като критерий. От днес имам увеличение на заплатата :)
    Но си права, че в магазина на Естил огледах само два куфара – единствения шарен и единствения с 4 колелца. Може пък да се върна да довърша огледа.

  5. Nadinka каза:

    Твърдите куфари си имат доста предимства, повярвай ми :)

  6. Svetlina каза:

    Кажи едно освен че се мият на автомивка, а не в химическо :)

  7. Lili каза:

    Не се формоизменят след летище София ;)

  8. Svetlina каза:

    :-))))))))))))))))))))))

  9. Svetlina каза:

    Тъй. Спечели мнозинството. Имам си скъпия куфар и катинарче :) Мисля на осми март да си подаря посещение в кинкалерия – искам да му вържа най-хубавата панделка :) А може и щампа, ако не трябва ютия за нея :) Някоя котка :))))

  10. Lili каза:

    А може и да ни го снимаш ;)

  11. […] Трябва да се подсигури материално местенето. Да се намерят превози, чували, кутии, кашони, […]


Твоят коментар

