Секси :)

Аз като за последно го карам бохемски :)

С Яна ходихме в така любимото ми Дон Вито, с Маркуча – в Папая, с Виолета – по китайци, с Маги – в Митерон за агнешка чорба, а с Надя строших чаша във Фенси. У, и в Атене бях. И в Пчела. И разходих надиния мъж да види Невски и президентството, театър Иван Вазов… Ядох от сладоледа в халите :) А тази вечер (последна вечер в София) съм запазила сепаре във Фреди и ще карам хората да ме черпят :)

И получих разни подаръци на изпроводяк.

И искам да покажа единия, щото е много секси :) Добре де :) За хора с извратен вкус като моя :)

Пантофка за пръстени :) Остана и едно свободно местенце :-РРРР

За хора с малко по-нормален вкус, ще демонстрирам друго секси нещо :)

Джуркан боб :) С малко пастет от маслини за цвят :) И в чаша за уиски :)

И върхът е днешният ми обяд :) Мажа филийки с лютеница, комбинирам със създърма :) И имам Милка мус лешник за десерт :)))))) Е няма по-секси първи ден отпуска!

5 коментара on “Секси :)”

  1. Yana каза:

    За по-секси не знам, но по шашаф, надали има! :)

  2. Svetlina каза:

    :))))))))))

    Ще ти дам аз шашав :) Като изям всичките ребра във Фреди :))))

  3. Маркуча каза:

    Ще взема накрая и аз да ида в тва Атене да видя как е. В Пчела правят ли още боза на място? … че спомените ми са взели да избледняват, трябва да ги опресня май :)

    [Абе к’ви са тия глупости, че трябвало да се логвам, за да оставя коментар?]

  4. Вили каза:

    това, че ходим по китайци звучи много извратено

  5. Svetlina каза:

    Абе, аз нещо съм забравила да отговоря :)
    1 – в Пчела още правят боза в халби :)
    2 – Не трябва да се логваш, най-много да помни, че преди си се логвал
    3 – Ми извратено си е ходенето по китайци

    4 – Много беше хубаво във Фреди, нищо че дигнах температура и оглушах. МОже някой ден да сложа и снимки :)


Твоят коментар

