Лято, лято, неуловимо

:)))))))))

Минаха рождените дни на мъжете на Яна, лятото може да започне.  Официално ми е лятно :) Днес и вчера се чувствам изключително добре в кожата си. И то не само защото си купих два килограма домати :)

Снощи Израел играха срещу Германия, но тукашният СЕМ беше предвидил резултата и не ги даваха по телевизията. Моите мъже се събраха някъде да гледат онлайн и аз издебнах да си пусна 4-5 серии на Доктор Куин (знам, знам, и друг път съм се заричала да изгледам всичките серии), измих нула чинии и сгънах нула пранета. Ваканция един вид. Паднаха 2 на 0, пък аз се скрих зад вратата, казах БАУ и цяла вечер ме боля стомахът от смях. Лиор се оказа много забавен, когато очите му тръгнат да изпадат по пода :))))))

Легнах си ухилена, събудиха ме ухилена :) То при такова събуждане, ама айде да не ям хляба на циганката, дето ме хвали. Пекох сандвичи с поредното мега скъпо гига вкусно сирене. И ходих на Женския пазар. Подскачах си по пътя, купих си силиконови ластички, почти никаква храна, но пък сушени кайсии и към половин кило желирани бонбони, червеи, цветя, делфини, змии, череши, кокали, коли и целувки. И се влюбих :) Намерих некви тиквички, дето са по половин метър малките :) Сътворих израза „сичката им работа еврейска, ама тиквите им големи“. За другата седмица остава да се пробват тиквичките-гранати, тиквичките-круши, тиквичките-смърцани краставици и динени семки. Лиор може и да ме убие някой ден :) Един човек ми каза как да си наготвя черните лимони, накупих си българско сирене (фета) и домати и накарах мъж ми ме води да ядем кубе на пикник :)

Бонбоните съм ги снимала, особено израелското знаме, което е кисело и беконоизглеждащото нещо, което е с вкус на диня. Ще документирам и тиквичката и тогава ще показвам.

Освен това правих фондю със сирена за 50лв :)))) Едното беше български кашкавал, едното – гауда, третото било тригодишно козе сирене от Холандия. Казва се Балерина. Искам още!!!

И поредица от разговори с Кекла и Ася и Елена и Яна и и и и ме доведоха до светлата мисъл, че трябва да почна да върша нещо. И че това нещо трябва да е шиене на дрехи. От другата седмица почвам :)

Моят беден опит се изчерпва с милиони часове бродиране, както и с плетене на половин чорап, одеяло за барби и един шал за сестра ми. Както и с подгъване на 200-300 панталона, скъсяване на поли, местене на ципове, поприбиране на деколтета и last but not least една червена фуста на точки. Ще да съм била на под 14, хванах съседчетата да ми правят плитки по главата и през тва време поръбих и подгънах огромно парче плат, мерих си бабата, набрах ластик и готово :) О! И си ших балеринска пачка за Хелоуин!

И така. Остава да си намеря кинкалерия и почвам. Другата седмица. Искам потник, рокличка, шапка и може чанта. Въпреки че слагането на хастар малко много ме плаши.

Иначе честит ви първи юни! Тука не го празнуват, май, ама аз нали си имам желирани червеи :)

––––––––––––––––––-
Ако днес е имало „Милион и едно желания“, моля не ми казвайте.

One Comment on “Лято, лято, неуловимо”

  1. Svetlina каза:

    Така :)

    Снимка на тиква :)

    Снимка на бонбони :)


Твоят коментар

