И какво е лошото в това да сме различни?

Да не си помислите, че ще говоря за Tel Aviv Gay Pride 2012? Мне. И тука цирк, като в София, само още по-шарено и шумно, оградено с полицаи и обявено в АМА МНОГО сайтове. Оказа се, че има десетки сайтове за гейове в Тел Авив. И за big boys. И за всичко.

Днес ще си говорим за разликите между хората. И за целите. Ще си даваме дефиниции.

Ама как съм била търпяла това или онова, не съм заслужавала едикоеси отношение, примирявала съм се била, ама какво му харесвам, ама той какво ми харесва, а  какво правим, като харесваме различни филми… Ами връзка правим. Игра на компромиси, на допълвания, на прегръдки, когато някой е сдухан или пък щастлив, игра на нерви, на викове, на няма-пък-да-направя-вечеря, ама и игра на сдобряване. Понякога правим сълзливи чатове с Надите, понякога правим големи телефонни сметки с Яна, но общо взето вървим към целта. Никой няма да ти сервира здрава връзка наготово. Нито пък съвършеният партньор те чака някъде с отворени обятия и това ще ти стигне – нали знаете как трябва да си поотупате любимата възглавница, да я смачкате, да я наместите, да си наврете телефона, книгата и плюшения хипопотам под нея и чааак тогава да заспите спокойно? Е, същото е и в другите игри :)

Аз примерно се приспособявам по-бързо, не че съм по-отстъпчива,  просто си намирам начини, използвам ситуациите, умея да премеря кое е по-малкото зло, на моменти съм и оптимист, такива работи. Ама аз съм се била променяла повече, угаждала съм му била, той нищо не бил давал и правел за мене… ами не е така. Целта не е да го надцакам, не ми е враг, не искам да сме равни или да си ги мерим, целта е да ни е добре. На нас. Целта е да има НАС. Едно такова щастливо и все по-многочленно НАС. Той пък има други атрибути и характеристики, които работят за връзката ни. Най-любимият ми е как ме работи – като ми е нещо криво, гледа да ме разсее, аз го надушвам, но му играя по свирката и верно се разсейвам :)  Не решава проблема дългосрочно, но го прави доста по-поносим. Точно това, което аз не мога. На мен обикновено ми трябва време да огледам ситуацията и да преценя как да реагирам. Той бил спонтанен, аз съм била обичала да планирам. Голямата работа. Той спонтанно си разпилява чорапите, аз планирано ги подреждам през ден, всеки си е изпълнил функцията, всеки е щастлив, НИЕ сме щастливи. Аз минавам през въртящата се врата, той минава през страничната и след две секунди пак сме заедно. Аз деля времето на седмици, правя седмични бюджети и се карам, като си поръчва пица. Той брои по-рядко и по-наедро и ме уведомява като станат 7 месеца от първата целувка.  Идеално си пасваме, пък :)

Той обича трилъри, сериозни филми, индийски, както и онези комедии, които на мен са ми толкова плоски, че… Аз обичам криминалета, приключенски филми, фентъзита, такива работи, той не може да стои вкъщи, като пусна Доктор Куин. Няма да ви кажа колко анимация изгледахме заедно :) И се редуваме да си показваме любимите филми. Ефект обикновено няма, но пък тия два часа гушнати на дивана… за нищо не ги сменям :)

Сега… много ясно, че се случва и да се панирам. Примерно като ме заведе на сватба на негова позната и там имаше огромни екрани, дето се прожектираха снимки на двойката, имаше полуголи танцьорки с ламе, пера и опашки, имаше фойерверки, огньове, водопадчета, масите бяха наредени около дансинг и човек не можеше да си види чашата или да си чуе съседа. На него му хареса, на мен ми идеше да си тегля ножа. Мен ме беше срам да съм там, само продавачките на червила и лакове и хвърлянето на булката в реката липсваха. За да бъде истинска циганска сватба.  А него пък го беше яд, че не е можал да потанцува и поскача, щото съм щяла да остана сама на масата. Ето ти панираща разлика :)

Панираща, ама до следващата сватба. Която е в голям селски двор, ограден със слънчогледи, украсен с трактори и бали слама. Цялото му семейство е там, разни бебета ръсят цветя пред младоженците, тоя път не предлагат макарони и има само един екран за снимки. Продаваха пластмасови гигантски очила, антени, обръчи и всякакви лъскави работи. А на входа раздаваха хавайски венци :) Хубава музика, всичко хубаво, чак на мен ми хареса ритуалът. На него не чак толкова, били му липсвали фойерверките. Ама на :) Има значи как да се стигне до някакво средно място, където има място и за мене, и за него, и за нас.

Милото Лили сложило картинка във Фейсбук с дефиниция за любов :)

Та… така е с всичко. За да обясниш нещо между двама, трябва и двамата да дадат по малко. По нещо. А не по равно. Сметките са за кръчмата, в леглото играят други правила. И в кухнята също :) И още нещо – не е нужно дефинициите да се дават или разбират от външни хора. Както и чуждите одобрения са добре дошли, ама не задължителни. Били сме си отивали, каза братовчедка му. Чудесно, благодаря, сега ми дай шоколад :)


6 коментара on “И какво е лошото в това да сме различни?”

  1. Svetlina казва:

    Освен това исказм да отбележа, че обичам Яна. Заформя се пост по въпроса, но аз за всеки случай и тука да кажа :)

  2. keklanka казва:

    Адашката много точно си го написала. И аз в последните месеци осъзнах, по-скоро го знаех, но си го дефинирах сама за себе си факта, че в една връзка е важно точно да си пасвате. Като двойка да сте си добре, добре да живеете и да „си приличате“ както казват старите хора. Не е толкова важно дали единият дава повече от другия, щом това не натоварва никоя от страните. А това, че другите не го били разбирали.. те нека си гледат в тяхната паница. И аз не разбирам много двойки, но когато ги видя щастливи се радвам за тях, защото виждам, че тяхната формула РАБОТИ :)

  3. Svetlina казва:

    Ах :) Сега ме подсети за Зона Замфирова и как двамата млади си били приличали като здравец и росна калина :))))

    Пък верно аз колко пъти съм се чудила тия двамата какво си харесват, как се търпят… а то :) Имало как да станат нещата :)

  4. Svetlina казва:

    о!

    ‘’Аз на заем не съм те прегръщал
    и на заем не съм те мечтал,
    всяка ласка под брой да ми връщаш.
    Мен ми стига, че нещо съм дал.”

    Евтим Евтимов

  5. Вили казва:

    Ти пък откога се вълнуваш толкоз от хорските приказки?

  6. Svetlina казва:

    А, тва са периоди, виж как ми мина :))))
    Което съвсем не значи, че няма да яхна метлата пак :)))


Твоят коментар

