Чудовище малко

Нъл съм глупак, хванах се да гледам един котарак за тоя, дето духа. Демек за чест и слава :) Две седмици трябваше да храня и да поя едно малко чудовище, докато собственикът му се шматкаше из България и постваше снимки как не ми купува бисквити Закуска. Ама то… всичко се връща :)

 

Ден първи

Котакът си пуснал телевизора и вентилатора, после преобърнал вентилатора и се скрил зад дивана. Светлина носи дистанционното в другата стая, спира вентилатора и светва лампата, да не му е скучно на чудовището.

Ден трети

Котаракът е докопал отнякъде тоалетна хартия, още хартия, още хартия, още хартия и гумена ръкавица. Всичко е смляно на малки парченца и разстлано из целия апартамент.

Ден пети

Котаракът е преобърнал една саксия, разнесъл е пръст из цялата къща, цветето никакво го няма. Светлина устройва погребение за цветето и бие котарака с метлата.

Ден седми

Котаракът е пребил някакъв фикус и е съборил стъкларии от върху хладилника. Светлина събира счупените свещници, прави снимки на щетите и го бие с листа от фикус.

Ден девети

Котакът се е бил с дървото в саксия и е строшил единственото огледалце в къщата.

Ден единадесети

Котакът си е отворил торбата с гранулираната храна, разпилял я е навсякъде, раздрал си е играчката и къщата е пълна с пух. Освен това е пуснал телевизора, без дистанционно.

Ден тринадесети

Котаракът е съборил картина от стената. Светлина вече изобщо не се впечатлява, само я подпира зад хладилника и се радва, че от утре някой друг ще мисли чудовището.

 

Интересно ми е как така някой може да не ми е благодарен, че даже и да ми се кара. Но генералният проблем е в мен. Ако някой си вземе бебе коте и след две седмици го остави сам само, аз що се вра да му правя услуги?

 

––––––––––––––––––––––––––––––––––

Жената в мен е изключително щастлива. Най-накрая си купих покривка :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––

Момичето в мен също е щастливо. Тук не просто имат отделна дума за сладоледа от вода. Тук имат десетки видове такъв артик :)))))

 

 

5 Коментари on “Чудовище малко”

  1. Yana каза:

    Добре сте се позабавлявали с котьо! :)

  2. Маркуча каза:

    Между ден пети и ден седми да не би да има някакви снимки? Че тука ми се мъдри един GIF 1×1, който ме изпълва с черни подозрения, че пропускам нещо.

    Иначе: http://www.kitchencookingrecipes.com/forum/cooking-forums/113790-recipe-cat-stew.html

  3. Svetlina каза:

    Хихи, нищо не пропускаш, тва са остатъци от тага за continue reading :) And… it’s all just 100 calories!

    Няма да спра да се радвам на твоя безкраен набор от полезни линкове :))))))

  4. Маркуча каза:

    Абе сега пак погледнах рецептата — нещо малко ми се виждат две арпаджичета за цяла котка, а и другите съставки са едни такива… хм. Тук обаче има една, която изглежда доста добре: бекон, чесън, повечко лучец, вино, сметана, мащерка, магданоз, пипер — http://is.gd/rDd9DP. Малко е във френската традиция, но не успях да намеря котешки кюфтета по шенженски.

  5. Svetlina каза:

    Правилно – дивеч се готви с вино :)


Твоят коментар

