И после ме питат дали ми е скучно в Израел

Голяма част от времето си прекарвам в организиране на транзгранични доставки на лютеница. До тук успях да пренеса цели две бурканчета и да изям едното :) Изобщо.. първите две пратки с подаръци вече ги получих, отчетох се и за рождения ден на Божката. Тая работа с рождените дни все повече ми харесва :) Вече имам фейсбук и не забравям никого. Честитя само на когото искам да му е честита годината, не ми се налага да ям бонбони или да измислям честитки за тоя и оня. Рождените дни вече и на мен са ми празник :) И стана учудващо лесно да измислям пожелания – когато са за точните хора, няма проблем :)

Освен това съм заета да обърквам автобусите (всеки път, като ходя на гости на Клаудио), да уча в кой магазин колко струват картофите и да не уча иврит. Предполагам, че ако в четвъртък дадат виза, вече няма да имам оправдание и ще го науча :) За сметка на това Лиор ме е строил да уча закона за пътищата или както там се казва. На английски. Щото така се взема книжка – караш жената да те накара  :))))

В един магазин ме питаха дали имам карта (на иврит), аз казах, че не говоря иврит и продавачката ме заговори на руски. Разбрахме се кой откъде е, че не уча, а ще живея тука и че ще зема да го науча тоя иврит най-сетне и каза, че ми бил много добър руският. Ама те продавачките са известни с това, че преувеличават. Накрая ме пита при кого живея, при мама и тати ли… и аз понеже не знам как да каже гадже… мужчина :)))) Тъй :) Оженихме се набързо :)))

Намерих Руски културен център, в който имало библиотека. Да видим кога ще се престраша да го посетя :) Обаче научих Лиор да казва Честита баня :))))))

Опитах личи, индийски ресторант и еврейска сладкарница. Сега обичам личи, индийски ресторант и обичам да не ходя на еврейска сладкарница. Ако ще плащам 14лв за горещ шоколад и мини еклери, настоявам да не са в хартиени чинии  и с пластмасови прибори и ако може… малко захар, мляко и какао в тоя горещ шоколад. В интерес на истината, пила съм и хубав горещ шоколад тука – имат един ресторант за шоколад, ама и в едно кафене докопах един, гъст като течен шоколад :) Пет лева и нещо. Иначе тука торти нямат. Не съм виждала сладкарница с торти, най-много в пекарните имат кезекухен или maple cake, много рядко и нормален чийзкейк. И на сватбите няма торти. Но има едно заведение, дето продават канелени ролца (малки, средни и ГРАМАДАНСКИ). Заливат ги с разни сметани, шоколади, сладка… можеш да си умреш от диабет на място. И от кеф :))))) О… и сладоледаджийниците :) Има фургони за сладолед във фунийка, имат йогурт сладолед, имат сладоледи с всички видове ядки, сладолед с марс, сникърс, смърфове, плодове, алкохоли… имат минимум три думи за сладолед. И шоокладов сладолед с допълнителни парчета шоколад вътре. Всеки ден да ядеш нов, ще ти иде година :)

То и аз готвя, де :) Направих грозно руло Стефани и хубави франзели с руска салата :) И поне 40 вида доматен сос :)))) И се мъчих да панирам неква гауда с подправки, ама нямаше много късмет горката :)

Освен това ще ставам леля. Братовчед ми ще ме прави :))))) И това е тайна. Добре че имам стотина и никой от тях не ми чете блога. Важното е, че ми отиват всеки ден по няколко часа да се вълнувам за новото бебе. Мъж :)

И ме зарадваха с още една новина :)))))) Първата шуменска съученичка ще се жени :)))))) И съм канена. Сме канени. И ще се побъркам от кеф. Сигурна съм, че ще е много хубаво :)))))))

От друга страна, като добавиш всички вършечки и новопазарски съученички, които се изпожениха и обебчиха… почвам да се сещам, че изоставам :) Едно такова… хем ми е хубаво, хем малко ми присяда. Едни хубави бебета си направиха, и едни хубави сватби също. Даже едното бебе е на 3-4 и се класира в топ 5 най-хубавми момиченца на света (по класацията на Светлина).

Освен това съвсем успешно се наводнихме за втори път. Първия път беше пералнята, ама сега се запушило нещо… Абе какво да разправям. Не се строи баня на терасата и толкова. Да се чуди човек за какво гледам каталози с мебели, ами не взема да се изнеса направо. И като се почуди човек… се сеща, че сме двама човеци и не може то така да се остави туй жилище на пъпа на центъра на шумния град :)

Ха! Оняден някой реши да ни идва на гости без покана. Ама не може така след полунощ да се опитваш да ни отваряш вратата, другарю. Малко се изплашихме, днес обаче знаем кой си. И не сме ти благодарни за тежкото пиянство. И повече няма да ти гледаме котарака!

И сега приключвам, че след малко ще ходя на нощен влак :)))) Имало евтини кайсии при свекървата :)))) И ако ми излезе късметът, утре ще ходим на природен парк, което било почти като зоопарк. Ще го видим, де :)

4 Коментари on “И после ме питат дали ми е скучно в Израел”

  1. justjulia каза:

    Е, как да ти е скучно, все пак това си ти :)

  2. Svetlina каза:

    Нали :))))) Може да ми викате богинята на наводненията :)))))

  3. Маркуча каза:

    > И повече няма да ти гледаме котарака!
    …Щото вече го направихте със сметана и мащерка, или от принципни съображения? Трябва да ти кажа, че онази втората рецепта става невероятна с пиле. С котэ вероятно е неописуема.

  4. Svetlina каза:

    Принципна съм :))))

    Иначе ако искаш неописуеми котета – http://www.ustream.tv/channel-popup/sevenkittens


Твоят коментар

