А всъщност направих пица

… с картофен блат. Сега седи и чака Негово Величество да благоволи да се прибере.

Щото съм била скучна.

 

 

 

6 Коментари on “А всъщност направих пица”

  1. helen каза:

    не пише нищо за гледане на котки по телевизията :)

  2. Svetlina каза:

    За котките не се казва на мъжете :))))

  3. Miroslava каза:

    Светлинче , кога ще се прибираш към България да се видим , че от цяла вечност не сме се виждали :)

  4. Svetlina каза:

    Аз дори не знам ти в кой край на България си сега :))))) Иначе септември ще ги обиколя всичките :)))))

  5. […] ми е лесно, ма не ми е. Не стига, че трябва да храня тоя пицолюб, ами и майка му се разболя. И аз обещах два дни да й […]


Твоят коментар

