Много е важно!

Много! Ужасно е важно! Много е важно да не забравям днес.

Как той ме помоли да направя пълнени картофи, ама да имало и месце. Ама ако може и пържоли. И докато му купувах крем сирене с маслини, той ми купи любимия шоколад и сигурно еднинствения израелски хляб, който ям.

И как ми помагаше с готвенето. И как изгладняхме заедно и обикаляхме около печката като котета.

После заедно правихме резервации за голямото пътуване до България.

И вечерята стана толкова прекрасна. На моменти спирах, за да събера още мъничко сили, да преглътна още една хапчица… Спомням си, че казах, че ми иде да се разцелувам :)

Много рядко готвя чак пък толкова вкусно :))))))) Толкова вкусно, че той първо изяде стотина картофа и чак тогава посегна към пържолата.

Питаше ме дали може някой път да направя същото, дали съм запомнила съставките. Всичко помня :)

4 големи картофа – обелени и издълбани възможно най-тънко. Осолени.

Мънички хапки свинско (две половин-пържоли, защото оставих много месо около кокала, защото, абе… защото няма нищо по-хубаво от месо с кокал), запържени, после поне 5-6 печурки на малки парченца, хуууубаво задушени заедно (със сериозно количество индийско орехче и малко черен пипер).

Един мъж, който да ги разбърква постоянно. После наситнени картофи (издълбаното от картофите) и мащерка. Сол.

И тъкмо когато всичко започне да омеква, цяла опаковка сметана.

Мъжът продължава да бърка, докато всичко стане гъсто и прекрасно :)

Пълним картофите, поливаме с мъничко олио.

Печем само на долен реотан. Докато картофите не станат златни-златни. Ужасно много време!

Сервираме по 2 половинки на човек. Парим се. Редуваме се да ползваме един и същи нож. Досипваме. И още. Аз се опитвам да ям с вилица, но той открива, че е много по-лесно да хване картофа и да си гризе.

И всичко е така прекрасно сладко, солено, хрускаво, меко, сочно, препечено… и уханно :)

Празник!

 

 

 

2 Коментари on “Много е важно!”

  1. Rois каза:

    Чак ми се дояде! :)


Твоят коментар

