Шу-шу-шууууу

Аз да се похваля, че пак наготвих нещо много хубаво :)

Докарах едни по-дебелшки палачинки с пресен лук. Намазах ги с рикота, сложих солена плънка – лук, гъби и бекон на лентички, навих цялата работа, малко топено сирене отгоре и право във фурната.

Толкова :) И толкова прекрасни :)))))) Снимки не останаха :))))

Мъж твърди, че пак съм изцапала всички чинии в къщата, но това са рисковете на професията :)

Намерил от какво да се оплаква – напоследък направо забравих да готвя. То и за кого да готвиш? Аз му направя кекс с портокалово сладко и бадеми, той по ми хареса зелевата  салата. Иска ми болонезе, не вярва, че се правят с вино, доматен сос и сметана. Иска гулаш, предавам се, казвам му сам да си прави, цял ден му събирам рецепти, домързява го да ги прочете, обажда се на майка си, прави картофена яхния с телешко и ми казва „Гулаш е“. Преди ядеше гнезда, сега му били твърде много кайма. Иначе ако направя ризото, пита къде е месото. И що не се усеща тоя шафран, като е най-скъпата подправка на света? Ами защото, мили мой, не може 30 години да ядеш бързи боклучави храни и да очакваш вкусовите ти възприятия да функционират правилно. Обикновено трябва да му разкажа какви подправки съм сложила във вечерята, защото е неспособен да ги надуши, вкуси или разпознае. Любимото ми е когато си пожелае риган в соса или примерно чесън и после не ми вярва, че наистина съм ги сложила.

За сметка на това открих НАЙ-ДОБРИЯ начин за употреба на зеленото табаско :))))

Изцеждам два лимона, ръсвам сомак, доста табаско, малко зехтин и разбърквам. Хвърлям вътре и корите от лимоните, 2-3 бели риби (никога не знам какви риби купувам тука), след половин час ги изсипвам в тавичка, барабар с маринатата, доливам водичка и почти варя във фурната. У, и малко сол :)

Върви идеално с… манджа от ориз. Никакво ризото не е – ориз с маслини (цели обезкостени + маслини в зехтин на мъъънички парченца), индийско орехче, сушен лук, готварска сметана и накрая малко филирани бадеми – за разкош.

Понеже днес само „странни“ рецепти разказвам, пък искам да съм сигурна, че всичкото мъж, което ме чете, ще изпоприпада от глад, ето още нещо, което правих. Прекрасно!

Мхм, вече крада от готвачите по телевизията :)

––––––––––––––––––––––––––––––––––––

Повече  – друг път. Днес отивам да гледам Cirque du Soleil – Alegria :)

 

 

 

One Comment on “Шу-шу-шууууу”

  1. Yana каза:

    уууу! Рамзи! Имаш вкус!
    И рецептата си я бива. :)


Твоят коментар

