Новата есен

Много се чудих как есента ще ме намери чак в Израел. А не може и да ме подмине – как ще остана без любим сезон, без рожден ден, без ябълки и грозде? Как, кажете?!

А тя взе, че ме намери :))))

Още е жега, а листата на дърветата продължават да падат. От жега. Както беше цяло лято. Обаче потничетата вече са на разпродажби, а по магазините изнесоха зимните дрехи. За мое огромно щастие тази година ще носим жилетки :))) И валя дъжд. Веднъж. Не може да е друго – есен е.

Освен това започнаха да валят и подаръци :) Купихме си легло за скандалните 3700лв, а Лиор ми подари и едни много много много прекрасни ножове. Всякакви на вид и размер, чисто бели, лазерно наточени със специална поставка, която не ми се събира в кухнята и живее в шкафа.

Три дни бях в траур, че съм пропуснала рождения ден на Яна и сега есента наистина няма да дойде, но после пих някакви водки и празнувах рожден ден на Лиор и… Хич не съм заменила Яна с мъж, просто се оказа лесно да удавя мъката :) Така открих и че тапас е едно не чак толкова извънземно ядене :)

Сега се подготвям за рождения ден на мама. Щото ако си мислите, че има начин да я забравя…

И си счупих зъб. 11 месеца без произшествие, време беше :)

Ходих и на първата есенна сватба. Замръзнах въпреки прекрасния шал. Май това е най-хубавата сватба досега. Защото си прибрах един грамаден бял балон и сега си имам занимавка вкъщи :))))

Много бях хубава, може да покажа снимки някой ден.

Така де, за показване е, че ми отне 23 години да осъзная, че не трябва да си сплесквам косата, а да я вдигам високо.

Есента довя и други промени. Президентът на България ще идва в Тел Авив другата седмица и ще ми доведе театър Сълза и Смях. Ще гледам представление. И намерихме библиотека, където уж имало български книги. И един ГРАМАДЕН бит пазар, където едва си вдигнах ченето от земята. То не бяха прекрасни сервизи, мебели, чудеса… Едва се разминах само с една покупка :) Взех си една прекраксна метална рамка за снимка – с розови феи :)

Първо – вече всеки петък съм там.

Второ – като проимаме къща, нарамвам едно ремарке и право на пазара!!!

И ако още не сте се убедили, че е нов сезон… наготвих първото ядене, което е:

  • израелско
  • вкусно на мен
  • вкусно на него
  • по диетата на свекървата

6 Коментари on “Новата есен”

  1. Маркуча каза:

    А точило? Знайш ли как сериозно ще се замисли твоят Л., ако някоя вечер се прибере и те свари да точиш ножа за пържоли със замислен поглед :) ? Не пропускай подобна възможност по-нататък, ако случайно семейният живот вземе да куца.

    Иначе… абе чувал съм, че (част от) щъркелите зимували в Израел, вярно ли е? Би могла да ги нащракаш и да качиш снимките, та да им се порадваме :)

  2. Yana Mitseva каза:

    Хахаха! Уместен коментар на Марко за точилото. :) Вкъщи аз съм точиларя. Използвам брус за коса (какъв траурен агент бих била, ако си нямам собствена коса?). Антон винаги прави разни коментари по темата.
    По едно време исха да си купя точило за ножове, но като видях едно дето беше адски скапано и струваше 26 лв и си се отказах. Ще си карам с бруса. :)

  3. Svetlina каза:

    Не ми трябва на мене точило, имам си точилка :))))

    Иначе и аз съм намислила да ги търся щъркелите. Другия месец ще мина пак през птичия зоопарк и ако продължават да се крият (там си има един постоянен щъркел, де), ще се ходи до Назарет. Където случайно се намира най-големият пазар за подправки в страната ;)

  4. Маркуча каза:

    @Яна, бъркаш ме с някой, аз съм Страхил. За подробности питай Жълтурчето, тя ще ти обясни.

  5. Svetlina каза:

    А пък аз седя и си чакам някой да ми коментира по единствения сериозен пост за годината :)

  6. Svetlina каза:

    Аз само да отбележа, че в събота ще ходя при фтиците :))))


Твоят коментар

