Ново семейно ложе :)

Маминка ни подари комплект за спалня. Грамаден бял комплект, че и с дантела. И като се почна от копчето… не можеше да не си купим спалня за комплекта :)))

Моят мъж си избра възможно най-известните ортопедични матраци в страната, аз избрах леглото да е цвят праскова и така :)

Аз си мислех, че е лесно да си купиш легло в Израел, ама не е  :)

Платихме им половината в кеш (една много сериозна сума), останалото на три вноски през кредитната карта. Избрахме си размери за леглото и размери и вид за облегалката. Дадохме адрес и 2 телефона. Те обещаха три седмици. Още на първата  си дръпнаха първата вноска от картата.

Заредиха се едни празници – нова година, рожденият ден на скрижалите, йом кипур… И глей как се изнизаха 3 седмици. Обаждаме се да проверим – ама не може да очакваме да са готови с леглото. Минали са само три седмици! Трябват им 21 РАБОТНИ дни. Което е месец, ако няма празници. Изтеглиха и втората вноска от картата.

Обадиха ми се. Всъщност през ден ми се обаждаха. Така и не научиха, че ивритоговорещият е първият телефон в договора, не вторият :) От всички възможни дни си избраха неделя за доставка, точно като съм на училище. После смениха със следващата сряда. Пак училищен ден. Избраха си смело един интервал от три часа. По средата на деня. Щото Лиор на работа не ходи, той е седял над месец вкаъщи, да ги чака. Гадове. Не били работели в петък, вторник не доставяли в Тел Авив. Абе аз що не…

Нищо, де. Пристигат на Вси Светии :) Носят легло. Изнасят старото. 40лв. Сглобяват легло. С облегалка – грешен размер. За какво ни е да си отваряме прозореца?

Лиор отказва да комуникира с тях. Да се радваме, че сме се отървали. Планът е да свалим облегалката и да я складираме у приятел. До нова квартира.

Ако не ми беше купил индийско, сигурно щях да протестирам. Ама ми мина :)

И така… the Леглото:

Облечено :) Щото не издържахме и си купихме още чаршафи :))))

Разбира се, първа заспах на леглото. Лиор ми се хвали, че първи бил седнал на него :))))))))

Малко вампирясала :)

Пробвахме да си купим и ковьор, но това изобщо не е толкова лесно. За леглото-грамадан ще трябва нещо повече от 5 квадрата :)

Засега сме с най-големия ковьор в Тел Авив :))))

Което нормалните хора май наричат кувертюра :)))))

Има още да му свикваме на това ново високо легло, което е по-скоро като остров в стаята, щото заема някъде около 30% от квадратите :) Обаче аз вече обичам одеалото. Олекотено чудовище :))))

Абе, хубаво е :) Имаме си нещо общо, което не е тенджера или черпак :) След новата ключалка на апартамента, това е най-вълнуващата ни покупка :)

6 коментара on “Ново семейно ложе :)”

  1. Yana Mitseva каза:

    ЗАВИЖДАМ! УЖАСНО! МНОГО!

  2. Svetlina каза:

    За вампирския поглед, нали :)

  3. Маркуча каза:

    Не е вампирски, много моля. Вампирите не понасят светкавицата на фотоапарата. Това е поглед «Къде ли ми е шишът за лед?…».

  4. justjulia каза:

    Мани го прозореца, имате си ново голямо легло :) сега за него ще трябва да се сдобиете и с подходящата стая ;) … нали знаеш … то като се почне веднъж от копчето и накрая не само балтон, ми и шапка, и шал, и всички екстри хихи

  5. Svetlina каза:

    А дано :)))))
    Не че не се справям с тетриса на нашата стая, но почва да ми писва да прекосявам цялата къща, като ми затрябва брашно :)

  6. Маркуча каза:

    От друга страна, така, както сега сте сложили леглото, никой не може да стане сутрин с левия крак :)


Твоят коментар

