Вълнуващ уикенд

Сестра ми отиде за дърва, та се сетих да кажа и аз: тази седмица проведохме официално откриване на зимния сезон!

Заведох си мъжа на пазар :) Три часа, два чифта дънки, колан, тениска и бельо. А това е една ужасно важна информация, защото това му е първата елегантна тениска в живота :))) И тесни дънки :)))) И бельо, което не е синьо или червено. Колежките му го питали дали няма увеличение на заплатата. Той казал, че аз съм го облякла :))))

Преди да почна да чувам съжалителни цъкания, да си кажа, че и аз не останах назад. Имам най-хубавата Манго жилетка на света :)))

А е хубава защото е направена за дебелани с големи цици, които обичат да носят шалчета. Да повторим. Не е хубава за кльощи! Без шалчета особено :)

Моят shopping spree не можа да спре от раз :) На следващата сутрин нарамих раницата и реших да си купувам кисело грозде. Опитах всичкото бяло грозде на пазара, нито едно не беше кисело! Един човек ме настъпа по болния пръст, тъй че си купих сърце от крава и си се прибрах :)

260 снимки на котки успяха да ме излекуват навреме за посрещането на първата ни годишнина. Не на мен и котките.

Първо решихме, че като си имаме ново легло, не ни трябва да празнуваме по някакъв още по-специален начин :) После Лиор се прежали да ме заведе на разходка в парка, а аз се прежалих да го заведа на спорт. Тенис. Седя си аз на съдийската стълбичка, правя си снимки и хващам тен. А мъжете се пОтят в ноемврийското слънце. Дотолкова ми се препече мозъкът, че предложих и аз да играя. На нищо ги направих! Особено като си паднах на Д-то.

Може и да изглежда нормално да си починем след усилието, вместо това се втурнах да пека една плешка с разни чесъни и билки и червено вино. И-де-ал-но стана!

Толкова идеално, че се надцених. Изгоних мъжа и хванах да чистя фурната. На празника! Абе… май три пъти за 7 месеца не е достатъчно. Въпреки всичкия обезмаслител, трябваше да я жуля НАД ЧАС! Добре че по телевизията даваха научно-фантастичен екшън, да не ми чуват хората охканията.

Лиор ми се прибра преждевременно. Пак го напъдих и взех да пека десерт. Може ръката да ме боли от фурната, ама лявата още работи :)

Правих ето такъв млечен пай, но този път предвидливо не му казах как се казва. Тъй че когато ми се получи по-скоро като печено кремче, нямах никакви проблеми :)))))

Днес като гледам из „мрежата“… май пак съм ползвала грешната рецепта. Излиза, че оригиналът е с грис. Нищо, моето имаше вкус на бабината яйчница. Нещото е много вкусно, особено като сложих тройно количество захар :))))

Другата седмица мисля да направя и млечница и без това мъж вече ме пита няколко пъти дали мога  да правя кремове. Мога, само ми дай рецепта :)

Значи бъркам си аз крем с лявата ръка, чука се на вратата, отварям – Лиор! Нарамил някаква голяма кутия и се хили като ряпа :)

Честит рожден ден ми вика и ми тика в ръцете ПРИНТЕР. Край! Изхвърлям телевизора и на негово място слагам библиотека! Ще си редя принтирани книги на нея :))))

И така – в един ден си паднах на Д-то, преуморих си ръката, научих се да пека яйчен крем и вместо годишнина празнувах рожден ден :)

Е, аз си знам, че в сряда ще ми подари още нещо :) Hot glue gun. Пистолет за лепило? Ако се сети да ми вземе и хартия за принтера, цена няма да има :))))

Честит ми празник, дет се вика :)

Твоят коментар

