Мили хора

Мили хора, моля ви, ама много ви моля, не носете ботуши с летните си рокли.

Също така стига сте се увивали в шалове, палта, зимни якета… и ШАПКИ, когато навън е 20 градуса с дъжд.

Останалите ми желания са прости:

  • не ми стойте с гръб на щанда за месо, имам си друга работа, не да ви чакам 15 минути да ми продадете кайма за 15лв!
  • поздравявайте, като се разминаваме по улиците!
  • не ме пререждайте в магазина, особено като бързам за училище и имам точно две покупки в кошницата.
  • като ви говоря на иврит(ish), не ми отговаряйте на руски/английски/испански. С нищо не ми помагате.

Мили израелски мъже,

  • не ми викайте hey pretty lady, като ме видите насред пазара с две грамадни торби зарзават. Надали точно от комплимент се нуждая.
  • не ме питайте на коя спирка ще слизам. Казах, че нямам нужда от помощ, сама ще си нося торбите, какви са тия разпити?
  • не ме заприказвайте по спирките. Не сте ми интересни. Не искам да си казвам името, професията, възрастта и религията. Особено религията. Откога тя ми стана отличителна черта? Аз пък си мислех, че съм красива, умна и забавна.

Сериозно. Твърде много непознати се опитват да ми навлизат в личното пространство. И твърде много познати почват да ми се измъкват по тъча – ще ме питат те как съм, имам ли работа, добро ли ми било утрото! Абе, ей! Айде покани ме на едно кафенце и всичко ще ти разкажа. Или май само се чудиш как да отбиеш номер.

И тия нагли мъже! Може ли да си мислят, че такова красиво момиче е свободно?! Къде работиш? Къде отиваш? С кой автобус? Къде живееш? Сама ли живееш? От  колко време си тук? Откъде си? Как се казваш? Къде научи английски? Брей, че и после се качват на моя автобус!

За да не реши някой, че съвсем ме е пернала сачмата, ето един по-разведрителен пример :)

Тук кланиците са наредени от двете страни на две улици. Та разхождам си се аз и се оглеждам – търся сърце от крава. Тъкмо подминах една от последните сергии и човекът ме попита:

– Что тый хочеш?

След един кратък размисъл отговарям:

– Сердце.

Очевидно белият човек обаче не знаеше какво е това. Някакъв минувач с определено арабски вид му се притече не помощ:

 – Сердце (рус.) зе лев (ивр.).

Аз също знам, че е лев, ама откъде да знам, че той не знае :)

И така си продължихме докрая – той ми вика тридцат восем, аз му казвам вакаша :)

Почва да ми омръзва вече. Мисля да си измисля изречение, което да ги отказав още от раз. Нещо от сорта на Казвам се Светлина, това е българско име, защото съм православна християнка.

Въпреки че един нахал и това не можа да го разколебае, ама бях много мека с него. Това му го изтърсих чак на десетата минута :DDDD

PS: И не ме endorse-вайте в LinkedIn, ако имате намерение да ме похвалите за всички умения, без Problem Solving.

9 Коментари on “Мили хора”

  1. Маркуча каза:

    Брей, много били напористи тия израелски момци :)

  2. helen каза:

    като бях малка, стоях начумерена на спирките за да не ме заприказват…обаче откъм гърба като ме приближават не си личи …. та ми пускаха запалки по д*пето … :)

  3. Svetlina каза:

    Напористи, по-напористи, най-напористи, ужасно напористи, евреи.
    Добре поне че един значителен процент от тях са гейове :DDDD

    Аз дупЕ си нямам, подминали са ме запалките, но по спирките внимавам да седя. Четох Интернет откровение на някакъв софийски младеж, който обикалял привечер по спирките и… знаеш какво правел на жените по чорапоганиците (изотзадзе). Е такива истории, като ги четеш на по 16-17 години, завинаги те белязват като Седящата-на-спирките :)

  4. helen каза:

    бе, какво да ги чета на 16-17 – аз когато бях на 13-14 един се надигна и ме целуна както си чаках автобус в тъмното на спирка с много хора (след училище)… а вътре в автобусите голямо придърпване и опипване ставаше – затова се научих да стоя със щръкнали лакти и да настъпвам с все сила :)

  5. Svetlina каза:

    Вие в Русе сте така :))))))

  6. Маркуча каза:

    Я кажи какво правел младежът на жените, че ми е интересно. Поливал ги с вода, пускал им жаба, дърпал им ластика, какво?

  7. helen каза:

    късал ги?!??!? :)

  8. Svetlina каза:

    Нещо по-сочно се сетете :))))))

  9. Маркуча каза:

    Бедна ни е фантазията :) Да не би като Киро Буцата и коя беше манекенка от ентото издание на брадъра? Тая информация ми е преразказ по картинка, но дори за теб трябва да е сочно :)


Твоят коментар

