Здраве е, когато всеки ден боли на различно място

Няма война, която да може да ми промени живота. Продължавам да си се блъскам в ръбове, да ритам маси, и повече от всичко, да си дрънча главата в климатика :)

Напоследък съвсем ми излезе късметът. Извадиха един нокът на Лиор и ми се падна честта да сменям марли и да мажа с йод. Трябва да се отбележи, че доктор Куин и доктор Хаус са нищо в сравнение с моите превързачески умения :) Освен това надали на тях им доставя и половината удоволствие, което доставя на мен ;)

Разбира се, имаше и странични ефекти – от хапчетата мъж ми проспа една цяла седмица. Съответно бицепсите ми пренесоха двеста деветдесет и осем литра вода и няколко десетки торби от супермаркета. Но пък и успях да изгледам четвърти сезон на Топ Шеф. Два пъти :)

Точно на рождения си ден, майката на Лиор се обади от болницата. Жипито я натоварило на линейка и право в Хайфа. Сега си представете как с Лиор сме се нарамили по една грамадна раница, той по джапанки, аз, гушнала кутия тиквеник, и ни вали дъжд :)

Запознах се и със спешната медицинска помощ в Израел. Където спешна и Израел да се разбира като оксиморон. Минахме метален детектор, пуснаха ни в болницата и като ни почнаха едни сестри… всичките бяха убедени, че знаят къде е майка му, една дори ни каза, че е изписана. Добре че жената се обади, иначе досега да си обикаляме и да я търсим. Да, щото всъщност ни пуснаха в Спешното и проверихме зад всяка завеска.

Кой да предположи, че новите случаи се редят на опашка и чакат с часове, за да им се назначат изследвания. А после чакат с часове резултатите. Две баби се редуваха на един стол за инвалиди, хора си хапваха нещо от буркан, други пък, в мое лице, решаваха руски кръстословици и заспаха.

За няма и 10 часа изписаха жената. Влезе с висок пулс, излезе с висок пулс. Нито има диагноза, нито нови лекарства, нито нова диета. Само писмо за жипито, да му го даде, когато го види. Разбира се, поизследваха я и й направиха диализа. Щото нали иначе личният й лекар щеше да я направи 4 часа по-рано.

А после се прибирахме с такси за 40лв. Най обичам да ме возят през нощта и в буря. Видяхме страхотни светкавици и мълнии. А в Файфа има едни цехове, които светят в зелено и розово :)))) Не се шегувам :) Някой ден, като ми омръзне да пиша блогове, може да стана от ония хора, дето преследват торнадота. Безплатно :) Даже още се сърдя на Санди, че удари Ню Йорк, а не Тел Авив или Рамат Ган примерно.

Тъй де, премина и рожденият ден на свекървата. Върнахме си се на работа, само дето ми дадоха ново бюро. До момента съм го ритнала само 3 пъти, но пък веднъж с коляно. От съседния офис дойдоха да ме питат какво е станало :) После си порязах пръста на една консерва, после се изгорих, после пих какао. Никога не го правя в порцеланова чаша, ама на, тоя път нещо се бях объркала. Нося си аз празната чаша към кухнята, блъскам си ръката в една стена, изпускам чашата и тя се троши на 200-300 хиляди парченца.

Още същата вечер се порязах. Тоя път надминах себе си :) Докарах си симетрични порязвания – на абсолютно същото място на левия и десния крак. Превързах се в стил Рамзес ІІІ и Лиор се счупи да се хили :)))) Даже днес, между трети и четвърти абзац от тая публикация, си праснах главата в климатика.

И така, новосъздадена държаво Палестина, bring it on :-D


5 коментара on “Здраве е, когато всеки ден боли на различно място”

  1. Yana казва:

    Убедена съм, че Санди е много разтроен, че му се сърдиш…

  2. Svetlina казва:

    Санди е жена, бе :) Всичките бедствия сме женски :))))))

  3. teo казва:

    ха, а аз си мислех, че аз много се удрявам, но не мога да се меря с теб…

  4. Svetlina казва:

    :)))))) и на теб, и на мен, звездите ни ги говорят едни… :))))

  5. Magdalena Simeonova казва:

    хахаха невероятна…. в текстовете :) както винаги


Твоят коментар

