Бели лястовички и други животни

Добре че не свърши светът!  Човеците, де :)

Не сме се изчерпили още откъм хумористичен мат`риял :)

Представям си Вселената като една много възрастна хазяйка, която гледа сеира на наемателите.

И някакси съм сигурна, че точно земляните не спират да я изумяват, че другаде нашите простотии ги няма.

Къде другаде има мъжове, които смятат, че хлябът с изтекъл срок на годност трябва да се изхвърля? И че зелениите за салата трябва да стоят в хладилника. Изобщо, ако го оставя, ще си слага и консервите и тоалетната хартия в камерата.

И ако си мислите, че е някакво изключение… всички в Израел замразяват ЧЕСЪН и ХЛЯБ. Съвсем сериозно – купуват пресен хляб, прибират го в камерата и го размразяват за вечеря. А през лятото не продават супи :) То и кой да ги купува! Новият вид човеци пият само студени напитки, като познавам и няколко тежки случая на хора, които пият кола вместо вода и хора, които не биха пили чешмяна вода, дори и да трябва 3 дни да седят жадни и хора, които предпочитат Нутела пред шоколад. Не се шегувам – в един ресторант нямаха да ми дадат нестудена минерална вода. През ноември.

А в българския ресторант на главната улица готвачът се опитваше да ми обясни, че трябва непременно да опитам свинските ребра. С какво са? С барбекю сос. Не, благодаря, аз ги обичам с вкус на месо. Ако може и хрускави и обгорени. Ама, не, настоявам да ги опиташ, много са хубави.

Тук наистина ребра и крила сервират само с барбекю сос. Даже го мажат по сандвичи, щот си нямат лютница :) Тоя сос буквално убива вкуса на храната, твърде е силен. И е направен от… захар, оцет и кетчуп. А той е направен буквално от изрезки от презрели домати и разни други неща, които хората обикновено не биха яли. И ми става едно мъчнооооо – в Цар Картоф в София правят пържени пушени свински ребра с чесън :)

Сосовете настрана, ама знаете ли колко ми е трудно да обясня защо обичам да се храня според сезона? Аз и сезоните не мога да им обясня :) Заобиколена съм от хора, които не знаят кой е сезонът на ягодите и дали през ноември има краставици и домати. Шефът ми пък яде дини, само от ГМО сортовете без семки. А Лиор не може да познае кое е мазното на месото, кое е ципа, кое е вена. Думата за хрущял не я знае на нито един език. И смята че chicken breast няма кокали. Щото нали пилетата имат кокали само отзад :) Изобщо няма логика да имат кокали и отпред, те шницелите така си идват, натурално :)

Дотук рекордът се държи от съученика ми от Индия :) Идва от много много много богато семейство и е на 20 години. Та… сега си представете как той умира от глад преди уроците по иврит, а аз съм се натоварила с 3 кила портокали. След десетина минути ми върна портокала, защото не можел да го яде БЕЗ НОЖ. ПОРТОКАЛА. Добре де, ти какви портокали ядеш? Ами има два вида – за сок и за ядене, аз ям само тия за ядене. А какви са те? Ами… нарязани на резенчета.

И после аз претендирам, че разбирам от портокали :)  :)  :)

Докато търсех сосове за Бъдни вечер, попаднах на няколко вегански сайта. Там пък какви манджи се правеха… готвят в  милиграми и подправките им са от разни прахчета и ампулки, направо ме върнаха в ХТИ :)

Къде си сега, Моканино :) Да ни видиш как вървим срещу всичко… натурално, природно, правилно. И да й обясниш на Вселената да не се смее, ами да плаче.

//


6 коментара on “Бели лястовички и други животни”

  1. Yana Mitseva казва:

    добре се посмях! :)
    въпреки че е и малко тъжно.
    нищо, нали това ни е работата, да шокираме хората със „страннотиите“ си. сигурна съм, че ако си навиеш на пръста ще научиш индиеца да яде портокали с ръце сваляйки сам обелката. :)

  2. Svetlina казва:

    :))))))))))))))))))))

    Първо да го научим да пие, че ме е срам да го гледам такъв :))))
    Трезвеник, вегетарианец, на тва отгоре 50 кила с мокри гащи.

  3. justjulia казва:

    Е, той ако е трезвеник и вегетарианец от какво да натрупа кила :)))

    Честита Коледа!

  4. Svetlina казва:

    :))))))))))))

    Честита Коледа и на теб, Пулия! Не се и съмнявам, че имаш много да разказваш за своята Коледа :) Отивай веднага да докладваш! После ще завиждам благородно :)

  5. tutankamon661 казва:

    Весела Коледа!

  6. Svetlina казва:

    С огромно закъснение – благодаря :) Дано през новата година имаме много много много повече поводи за веселие :)


Твоят коментар

