Целунаха ми ръка

Не мога да не се похваля :)))))))

Заведоха ме на пазар, на първата минута си купих обеци, на втората изядох една пица, веднга след това обърнах един коктейл, купих си гердан с бухал… и на следващия щанд човекът ме задърпа за ръката, нещо съм била забравила и колко ми били хубави обеците, и каква хубава енергия съм имала, и да съм си изберяла подарък :)

Жена му била българка, пък на мен ми били хубави очите.. и като каза и че съм на 18… не издържах и си избрах едни седефени обеци :)))) Целуна ми ръка и каза, че мога всеки ден да ходя да си избирам по нещо от него, щяла съм да му донеса късмет с цялата си положителна енергия.

Аз още преди коктейла си знаех, че съм хубава и си нащраках снимки :)))

И така… Светлина преди обеците:

Foto(6)

И много по-положителноенергична с новите обеци :)

Foto(3)

И обеците, де :)

Foto(2)

Мисля, че Лиор усети накъде отиват нещата… и отвърна на удара. Сега, колкото и да ми хареса целуването на ръка… подаръкът на Лиор беше по-секси :))))

Подари ми една прекрасна, грамаданска и резедава сокоизстисквачка с ръчка.

И на това отгоре успя от първия път да произнесе правилно СОКОИЗСТИСКВАЧКА :)

И после ми донесе и пет килограма портокали :)))) Сега вместо да се въртя около пералнята или да си пиша домашното по иврит, се облизвам и обмислям дали да си направя портокалови корички с шоколад или портокалов топинг за сладолед и после и сладолед. Нали, щото вече изстисках първите… ъ… седем портокала :))))

Три пъти ура за новите обеци! И за подарените/заслужените! И за всички сокоизстисквачки на света :-Р

//


6 коментара on “Целунаха ми ръка”

  1. Yana Mitseva казва:

    хип-хип-ура!!!

  2. astilar казва:

    Хехех, усещам, че скоро Лиор ще започне да коментира в блога ти на български без да използва резачката на гогле. :D

  3. Juliapulia казва:

    Аз казвам ура за обеците … и за сокоизтисквачката, ма предпочитам обеците. И с тая енергия как да не ти целуне човек ръка :)

  4. Svetlina казва:

    :))))))) Лиор… може да казва лютеница :)))))
    Обаче му предадох коментара ти ;)

    Аз още обмислям, но вероятно пак ще мина да презаредя човека с енергия, имаше едни с бухалчета, току виж и тях получа :)))))

  5. Маркуча казва:

    Хубави вибрации, зер… само внимавай жена му да не види как се зарежда с положителни енергии, че човеко ще отнесе някой тиган по главата :) А втората снимка просто плаче за заглавие «Мога и да готвя. На кого му пука?» или «Гледай ме в обеците. Казах — в обеците…»

  6. Svetlina казва:

    :-DDDDDDD

    А ти представяш ли си жена му какви обеци има :)))))

    Иначе реалните обстоятелства около снимката бяха…
    -Усмихни се.
    – Ама не мога да се усмихвам без да мърдам.
    – Е, спри да мърдаш, де.
    – Чакай, знам, ще те гледам лошо, докато се усмихвам.

    И така :) Това ми е лошият поглед :)
    Ти къде се затри? За много години, Маркуч!


Твоят коментар

