Дрънкулки и така нататък :)

Съсипвам се от работа. Като се почна от Бъдни вечер и не се спря. Десетчасовите работни дни вече не са ми изключение, даже си оставам да доработвам по собствено желание. Щото си знам, че вече дотолкова съм се побъркала, че ако не си довърша задачката, ще я сънувам.


Мхм. Когато бях млада, сънувах, че нещо съм объркала и на другия ден бързах да проверя дали наистина съм направила каша. Сега вече сънувам, че имаме нов бизнес партньор, който ни е донесъл изгодна сделка или пък си имаме нов колега, който е красив, млад, рус, дългокос и автор на научна фантастика и ще ми вземе 50% от отговорностите :) А колегата по бюро след като сънува как с шефката едновременно водим три телефонни разговора и един чат помежду си, си купи оранжеви тапи за уши + най-грамадните слушалки, които съм виждала.
Съвсем сериозно изперквам. Щом чак и почнах да разказвам на майката на Лиор за кипърската лудница :) Две неща ме държат жива. Добре, три.

  • Енергийни напитки – по една на всеки 5 часа.
  • Пазаруване. Мъжки чорапи, плодово мляко и дрънкулки.
  • Много много МНОГО сън всеки петък.

И понеже преди час и половина беше петък, а вчера (онзиден) обърнах едно мляко и две енергийни напитки… нека си говорим за дрънкулки :)

Последната ми покупка са едни златни брошки, които Лиор искрено ненавижда. Аз пък много си ги харесвам и се чудя къде и как да си ги бодна. Буквално. Днес едната си я бях сложила на рамото :)

В името на семейния мир се налага да обявя проучване. В случай, че всички споделяте мнението на Лиор, ще продължа да нося само брошката панделка :) А ако никой не се съгласи с него, ще си купя още 3 :))))) МОЛЯ!

Foto(1) Foto(2)

Foto(3) Foto(4)

Foto(5)

В случай че някой има излишни бройки, оставете коментар, а аз ще ви пратя пощенската си кутия :)


5 коментара on “Дрънкулки и така нататък :)”

  1. helen казва:

    първо харесах само панделката :)
    но като ги видях на отделни снимки, одобрих всички – стига да не се носят едновременно и да са боднати на правилното място :))

  2. Svetlina казва:

    Признавам, че още не съм открила полза от розата :) Горната и дясната половини са й по-тежки и се обръща малко. Но работя по въпроса :)

  3. helen казва:

    ама тя надолу трябва да е :)

  4. Svetlina казва:

    Защо?

  5. виктория казва:

    тази с перлите я имам в сребърен вариант,но нали не сме заедно и не си я виждала .И я нося с една туника ,която ти ми я подари.


Твоят коментар

