Момиче с вкус!

Малко популярен факт е, че съм била петокласничка. В онези тъмни времена тъкмо се бяхме преместили в Нови пазар, имах си нови съученици, ново училище… и нова конкуренция. Казваше се Стела и беше всичко! Беше пълна отличничка, от заможно семейство, хубава, и скачаше метър и осемдесет от място. Аз, нали си бях тиквеник, вместо да завиждам, реших да се възхищавам от Стела. И когато тя дойде на училище с една жълта раница с черни джобчета и мрежички, веднага си пожелах същата :)

Явно ми е личало, щото за Нова година мама и тати ми дадоха жълта раница с черни джобчета! Нямаше мрежички, но веднага се влюбих в нея! Напъхах си всички останали подаръци в нея и изобщо не я оставях. Вечер ми стоеше до леглото и си представях как ако стане земетресение, ще си взема чантата и ще избягам на паркинга. И всички съседи ще са там и ще са уплашени. А аз ще си имам раница с шоколад и портокали и пижама със заек.

После ваканцията свърши, тръгнахме на училище и аз почнах да си нося шише с вода във външното джобче. Само веднъж си взех тоник вместо вода и един батко ми го измъкна и го изхвърли. Обаче това изобщо не можа да ми намали обичта към раницата :)))

В дванадесети клас с Яна открихме едно магазинче в Шумен – всичко по левче. И аз си купих чантичка във формата на къси дънкови панталонки – има-няма 20 сантиметра. И нея веднага заобичах! И я обичах до края на първи курс, когато един млад негър ми каза, че била секси. Обидих му се и си я прибрах във Вършец, да изчака да ми мине. Още седи и чака :)

През годините съм имала какви ли не чанти – от дървени топчета, от кадифе, от шлифер, рибарска чанта, плюшено куче-мечка… изобщо чанти ми дай на мене! Само дето в Израел си донесох само една и се наложи да наваксвам. Миналото лято си купих 3, а за рождения ден получих още една :) Надя знае как да ме зарадва :)

И КАМИЛАААААА!

Още предния януари забелязах, че в магазина до квартирата на Лиор продават много хубава чанта с камила. А после забелязах и че е 800 шекела. Година и малко я държаха на витрината и не е минало седмица без да я спомена. Представете си синя тъкана чанта с кожена апликация – камила. Абе… прекрасна е и все едно за мен е правена. Чанта-аксесоар!

А сега си представете как онзиден се прибирам и Лиор ми връчва грамадна торбичка, подарък имал :)))))) КАМИЛАТА! Щях да припадна! Хвърлих старата чанта и заскачах по леглото :))))) Това е от този тип чанти, дето можеш да ги носиш само на лакът, по момичешки. Пък аз съм момиче, нали?! И можеш да я носиш с дънки, и с рокля, с всички цветове обувки… и да си скачаш с нея :))))

4anta

Като ми помина, го изнудих да ми каже цената. О, била намалена на 450! Той разказал на момичето, че я дебна от предния януари и я впечатлил много! Според нея хората се плашели от чантата и предпочитали да купуват една лачена синя чанта без никакви картинки (7000 шекела). Казала, че имам много добър вкус! Аз!!!

УРА!

ЧАНТА!

Сериозно обмислях дали пък да не си я взема в леглото, но реших, че не заслужава да я тормозя. Сложила съм я на закачалката и й се радвам :) И я показвам на всички :)))) Най-хубавата чанта на света! От най-невероятно-лудия мъж на света!!!

Обичам ги и двамата! :)


6 коментара on “Момиче с вкус!”

  1. honeyjj казва:

    Носи си я със здраве :)

  2. Svetlina казва:

    Мерси, мерси :)))) Утре ще я водя на музей с танкове :)))))

  3. Juliapulia казва:

    Прекрасни сте и двете! Ти изглеждаш щастлива, а камилата горда – щот за нея е чест ти да й бъдеш собственичка. Така ви виждам аз нещата :)

  4. Svetlina казва:

    И правилно ги виждаш :)))))

  5. teo казва:

    Правилно е казала – добър вкус имаш :) Честита чанта и а дано да обичаш мъжа повече от нея ;)

  6. Svetlina казва:

    :-))))))) На чантата не й готвя, това брои ли се :))))))


Твоят коментар

