Бясна съм

Я да видим дали още помня как се правеше? Навремето можех да напиша някоя глупост в блога, да й повярвам и да ми мине. Или да напиша някой рант, да се изморя и да забравя да беснея офлайн.

Моят мъж си мисли, че е в депресия. Аз пък си мисля, че с угаждане ще му мине. То не бяха пици, не бяха филми до 2 сутринта, не беше чудо.

И понеже той, видите ли, е болен, на мен трябва да ми е гадно. След 9 часа в офиса най обичам да меся тесто за пица. В последния ден от юли.

Можело ли да мина да купя бейгъли (и да се прибера в 8). Ами не, днес искам да се прибера навреме, утре трябва на сватба да ходим. „Ok, np“. Сериозно ли?! Няма проблем, че НЕ МОГА да свърша това, което той НЕ ИСКА да свърши? Сега трябва и да се извиня ли?

Щял да ми помага, всичко заедно сме щели да свършим. Като искам продукти от пазара, няма да иде да ми ги купи днес, ами утре ще идем двамата заедно. Е че на мен къде ми е кярът, или аз изобщо не влизам в сметките?

И като е депресиран, може да яде суши за 40лв ли? Аз обядвам през ден, той ще ми яде суши. Как не можа да му се падне депресия с липса на апетит, бе?! Чак сега искал да пие и лекарства, да бил станел щастлив. Що, да не му е свършила бирата? И без това друго не прави, докато работя, може и да си пийва, кво да се харчи за лекраства?

Снощи наводних банята, направи ми се забележка, и в 1 сутринта плувах и отводнявах. После го каня да провери и с ееееей такава усмивка го питам дали му харесва. Не.

**

Обикновено не сравнявам кой какво иска и кой какво върши и кой колко мисли другия. Сигурно са първи признаци на депресия :-DDDD

**

И накрая да цитирам Елена:

ГОВЕДО


11 коментара on “Бясна съм”

  1. Ivo_An казва:

    То не е за харесване, но ми хареса начина, по който си го описала. Дано да му мине по-бързо депресията.

  2. Svetlina казва:

    :-)))))) Ако не му мине, ще мина аз в депресия и ще изям неговата :))))

  3. Elena казва:

    Бе аз не съм Елената,дето цитираш, но подкрепям адашката… ГОВЕДО :))))

  4. мая казва:

    Ако наистина е депресиран, не прави всичко това, само за да ти е гадно на теб и няма смисъл да му се ядосваш и да създаваш нови проблеми. Виж, ако просто го понамързява, проблемът ви е друг…

    Ако това с угаждането ти си го решила, не се сърди на него. Ако той го е решил и на теб не ти харесва, не се съобразявай. Също така няма връзка между това кога човек се взима в ръце и кога твоето търпение към състоянието му се изчерпва, та нормални са разминавания и там.

    Наистина може да бъде помощ да пазарувате заедно. Някои хора сякаш вадим допълнителни ръце, когато пазаруваме, и се справяме отлично и сами, но е много по-лесно, удобно и мило, когато някой ти помага да организираш покупките или просто ги носи и не си късаш раменете. Явно очакваш точно определен вид помощ, за което можеш спокойно да му кажеш, а той може да реши дали да го направи, както ти искаш.

    За парите, вие си знаете. Но онеправданата позиция е кофти и хич не ти и трябва! (:

    Пиша, защото, поне отстрани, няма смисъл да се хабиш да се ядосваш, особено пък в края на юли. Причини все могат да се намерят хиляди, но ефектът е никакъв. Пожелавам бързо да се намерите пак по пътя към разбирането! Всъщност, пожелавам го на всички ни…

  5. Svetlina казва:

    А, на мен ми мина, май и на него, само трябва да си признае :) Той е везна и никога не е напълно сигурен.
    Иначе за пазаруването… аз нямам възможност да обикалям много магазини, по ще ми е удобен да иде в един магазин, докато аз съм в друг. Тука в петък в 3 магазините затварят, а аз до 1 съм на урок по иврит (в събота пък изобщо не работят). Другият вариант е да пазарувам след работа или онлайн, обаче изобщо не ми харесва.
    Пък с угаждането сама съм си виновна. Аз му угаждам още от първата минута, когато се видяхме :) Посрещнах го на летището в една зима, държах го за ръка, че му се пързаляха обувките, водих го да му купим топли дрехи, после го храних и поих няколко дни :))) Което не значи, че къщата ми блести от чистота, де. Колкото една детска градина е чиста, толкова и у нас :)

  6. helen казва:

    а тази публикация на Елена на си я показала; даже не си се оплакала … аз за кого….т.е. кога съм казала: говедо? :))

  7. Svetlina казва:

    Каза :)))) ДВА ПЪТИ!

  8. helen казва:

    ма не помня! :)

  9. Svetlina казва:

    Ама поне си лачена :)

  10. Rois казва:

    Спомената си в поредното блог предизвикателство – http://wp.me/p1Twup-22H . :)


Твоят коментар

