Помня. Като хипопотам

Нали… ако бях слон, като слон щях да помня. Добре ще е майка ми и сестра ми и те да помнят, че много помня :)

Ако получавах по шекел за всеки смс, в който ми се напомня за рожден ден, имен ден, курбан, Коледа, преместването на стрелките, кръщенето на бебето на братовчед ми, сватбата на братовчедката от Лондон… леле, колко обувки щях да си купя!!!

Примерно утре е Света Петка Параскева, в Нови пазар имат панаир, а аз и сестра ми имаме курбан. Изненада – този път само мама ми писа :))))

Помня, бе, помня! Е, на, даже се сещам картички да правя (от време на време) :)

 

Магарето Катурян! Надя, 20 и някой септември :)

DSCN5070

DSCN5073

DSCN5074и вече получен :)

катурян

Слонът Слон за Яна. Втори октомври :) ТУК е полученият вариант :)

DSCN5077

Тиквено дърво. Яниният мъж, 26ти май. 5 години от изпита по механика :)

Foto(1)

Пингвиноторта, Божо, 20 и някой майFoto(3)

 

Патладжан и домат, натюрморт. Лиор, пети октомвриDSCN5221

DSCN5222

Закачлива картичка. Ноам, последния ден на юли. Като Стела от Каспичан и Елеонора от Нови пазар. Които не съм виждала от 2007ма. Попотамска памет :)

 

DSCN4733

Липсва картичката за Силвия, предимно защото съм идиот. Имам сниман подаръка, но картичката – не. Една розова с фифируди :)

По някое време през август :)

ДИСКЛЕЙМЪР: Ако някой намира този пост случаен и необясним, нека си спомни, че остават 3 седмици до рождения ми ден.

 


10 коментара on “Помня. Като хипопотам”

  1. Svetlina казва:

    А Лиор помоли да си направя картичка, той щял да ми я надпише :)

  2. ха! Ми да – вариант е!

  3. Svetlina казва:

    Ми аз вече вървя по магазините и му посочвам с пръстче кои неща стават за подарък, да взема и картичката да си направя :)))) Така, така, ред и сърп и чук трябват тука :)

  4. helen казва:

    то и аз помня, че имаш рожден ден, ама няма да ти пращам картичка :)

  5. Juliapulia казва:

    Магарето е велико :) и важното е, че не помниш като маймуните – 4 секунди ;)

  6. milena казва:

    често в блога се споменава името на яна, която навярно е твоя сестра?

  7. Svetlina казва:

    Ще й се на Яна, не ми е сестра, слон ми е :))))

    Повече Яна може да се намери тука – http://yana-mitseva.com/blog/
    Или на някой от блоговете й с картинки :)

  8. Svetlina казва:

    Пулия, магарето само ме засрамва :) Купих го от лунапарка почти преди месец, а още изобщо не съм си разказала/показала за въртележките и змей захарен памук яде ли :)

  9. milena казва:

    Бях готова да се обзаложа, че Яна ти е сестра – до онзи момент в който прочетох в блога ти, нещо от рода на ,,Яна и сестра ми се обадиха по телефона,,. това ме наведе на тягостни мисли относно системата ми на четене!
    Чета с интерес задочните ти репортажи от Израел, ( кулинарните ти и географски пътешествия са вдъхновяващи!), но не ми стана ясно какво е кашер ( или кашерна храна )?

  10. Svetlina казва:

    Кашерна храна е храната, която ядат православните евреи. Има два вида кашерно – строго и обикновено. Строго кашерните хора имат две мивки и по два съда от всичко. В едните съдове готвят млечни продукти, в другите – месни. Нормалните хора гледат просто да не ядат хамбургер със сирене :) Има много правила, не само за млякото…
    Свинско не се яде, не се ядат трътки, кожи, изобщо мръсните неща не ги ядат. Примерно скариди не се ядат, щото били чистели морето. Освен това животните се колят по специален начин – безболезнено, но и източват кръвта и месото остаав не чак толкова вкусно. А това с млякото… ако си ял сирене, след половин час можеш да ядеш месо. Обаче ако си ял месо, трябва да изчакаш няколко часа, докато можеш да пиеш мляко. Има и кашерна сол, черна, ама там вече не знам кое какво е.


Твоят коментар

