Змей памук яде ли

ghfhfghfНевежите телаливчани ме гледат пренебрежително, когато кажа, че живея на две спирки от Малката Швейцария. За тях е все едно, че живея на Луната, а Швейцарията даже не са я чували. Техен си пропуск :-) Малката Швейцария е един доста голям магазин на главната улица на Рамат Ган, пред който стои един грамаден заек и в който се продават… радости :-) Две стени са покрити с шоколади и бонбониери и бонбониери и шоколади, а по средата са разпръснати кошници, където можеш да си насипеш килограми желирани червеи, бонбони,трюфели… Останалите стени са за вносни деликатеси, като Лечо (почти лютеница от Прибалтийските държави), Българско сирене (с гръцкия флаг), разни пушени и мариновани рибоци от Холандия и Русия и не на последно място пакетчета горещ шоколад на прах. Не знам на вас как ви се вижда това, все пак вие не живеете в държава, където на рожден ден няма нито торта, нито бонбони, а всичките курабийки страдат от недостиг на калории и захар. Прибавете и кашерните правила, заради които по ресторантите предлагат крам брюле и чийзкейк без мляко и горе долу ще можете да си представите колко много подскачах, когато влязох за пръв път в Малката Швейцария :-)))

nfghfjff
Разбира се, и аз имам прегрешения. Година и половина живях в Тел Авив и така и не отидох до лунапарка. Ама така е, като слушам хората – скучно било, само за деца ставало, не продавали бира, работело само петък и събота… Докато не отидохме в лунапарка в Ришон Ле Цион (на същия собственик). Не знам на другите кое как им се вижда, ама на мен това ми беше първият лунапарк в живота и никак не ми се видя скучен :-)

IMG_1420
Първо се возихме на индианско таковата, като гондола на зиг заг. После Светлина се вози на синджирите. Два пъти :-) После се возихме на кабинков лифт и пробвахме спускане по реката с петместна лодка. И гондолата! Гондола с преобръщане :-) Толкова ми хареса, че се наредих втори път на опашката. А батковците пък решиха втория път да преобърнат гондолата два пъти. Което горе-долу ме подготви за Кумба :-) Тва чудо се движи толкова бързо, че почти не можех да чуя виковете на останалите смелчаци. Имаме си и доказателство :-)

DSCN5067

Обаче от мен да знаете, че спускането с кану не е шега работа :-) С което искам да кажа, че ми трябва ваканция след толкова много лунапаркстване :-)

DSCN5061

В интерес на истината… Рамат Ган изобщо не е отделен град, по-скоро е квартал на Тел Авив. Риана мина да си изпее турнето пред 50 000 души в парка между двата града, примерно на 15 минути ходене от новата ни къща и на 30 от старата. Иначе госпожица наборката цяла вечер крещя колко била обичала Тел Авив. Знам, защото и аз бях там :-) На пикник от другата страна на оградата :-)

DSCN5335


2 коментара on “Змей памук яде ли”

  1. viki казва:

    хахах снимките са уникални,особено тази със синджирите,защото си единственото „голямо“ дете :) забавлявай се още повече и искам снимки от местата, на които ходите със зетя

  2. Svetlina казва:

    Не е вярно пък :-)))) Имаше и една мама на синджирите :-))))


Твоят коментар

