Две скучни откачалки

Толкова пъти вече ми се е налагало да обяснявам какво правя в Израел, как съм се запознала с Лиор и какво точно виждам в него. Граничари, министерството на вътрешните работи и общо взето всеки, който някога е прекрачвал прага на офиса. Скоро ще станат две години, откакто пристигнах, тъй че се надявам поне слуховете, че съм бременна да понамалеят.

Много интересно как хората не могат да се примирят с факта, че аз си го обичам и ми е добре с него и това е. Не вярват и не вярват, че някой може да е толкова специален. Или пък не вярват, че някой може мен да обича, знам ли ги.

А какво да не му обичаш на човека? Пак ми подари кухненски уред :-) Тоя път е миксер с купа, преди това беше ренде, за 2014та говоря, разбира се. Назначиха го на нова работа и искал да го отпразнува някак… и цял ден обикалял магазините, докато не намерил подходящия миксер. Няма да иде да се напие за последно, подаръци ще ми купува.

През декември бяхме на гости на някакъв братовчед на майка му и Лиор ме хвана да зяпам клетката с папагали. Навръщане ме разпита дали ми били липсвали Люси и Ваше Благородие и дали искам да си имам нови фуфугалчета. На другия ден получих имейл със снимка на цяло ято, да съм си била изберяла. Отговарям, че искам онова бялото в ъгъла. Ми… не ме разбрал бил, та се наложило сам да ми избере – син мъж и зелено женско бебе. Рамбо и Точка, заедно Рамботочка.

1461428_498828730231792_105787677_n

Голяма картинка са тримата :-) Рамбо и Точето постоянно си обръщат купичката с храна и Лиор постоянно им се кара. И ги шпионира, получавам доклади кога са се целували, кога са пяли, кога са спали, колко са яли. От време на време го хващам, че вместо да гледа телевизия се е вторачил в клетката на фуфугалите и не смее да мръдне :-) Сутрин им казваме Бокер тов, вечер Лека нощ. И двамата. Гадта ме имитира и е почнал да ги поздравява със Здрасти, пилета. Ама едно такова гальовно и либовно… и ми иде да го хвана и да му нащипя бузите :-) Нямам търпение да става баща вече, много ще му отива :-)

Миналата година какви разговори водеше с Божо на английски и божо-английски :-)  Иначе от време на време ми разправя как щяло да го е страх да си пипа детето, да не му направи нещо. И как съм щяла само аз да сменям памперси. Да бе, все едно не знае, че няма сила на земята, която да може да ме събуди. На мен това ми е тайна магическа способност – реша ли да спя, спя. Реша ли да спя и да не сменям памперси… ми пак ще спя :-) Представям си едно такова мъничко рошаво нещо с крака 40-ти размер. Инат като мене и сладко като него. Всичко съм готова да си представя, само не и Лиор, който не сменя памперси :-)

Но има време, рано ни е още. Тъкмо се нанесохме в новата къща, тъкмо си купихме килим и внесохме първите вноски по колата. Заети сме да сме си само двамата. Точно днес си говорехме, че много хора нямат това, което ние имаме всяка седмица (а аз тайничко си спомням как някога вярвах, че такива неща не могат да ми се случат точно на мене). А какво имаме ли? Имаме… свобода и себе си.

В края на седмицата имаме свободата да правим каквото си искаме. Не ТРЯБВА да пускам пералня, да чистим къщата, да слушаме хората, да ходим на работа. Правим си каквото си искаме и си ни е добре. Случва се да си седим на дивана и да гледаме 6 поредни епизода на The Mentalist, случва се да играем немско домино до 3 сутринта, случва се да седя върху пералнята (на терасата) и да махам на съседите, случва се да ядем мандарини за вечеря, случва се да обядваме в 4, случва се да се натоварим на колата и да ходим да разглеждаме пещери и музеи, случва се да висим в скайп и да се хилим на Силвия… абе, много рядко правим нещо, което не ни е приятно. Нещастни уикенди няма в нашата къща :-)

DSCN5650

Вчера той беше на работа до 2, пък аз бях почивка. Закачих списък със задачки на хладилника, бях решила да го изненадам. Исках да го посрещна с подредена маса, с рокля и прическа. Исках да поизчистя къщата, да напиша блог пост, да се изкъпя, да пусна две перални… В 1 осъзнах, че повечето неща от списъка са отметнати, но че или няма да се къпя, или няма да ям, или няма да пиша блог пост, или няма да догледам четвъртия епизод на Наричана още. Което би било огромна трагедия! Блогът веднага отпадна, колкото и да си го обичам, идеята беше да направя петъка приятен и за двамата, не само за мен. Лиор се прибра, на масата нямаше нищо, аз бях по анцуг и с кърпа на главата, къщата беше подредена и изпрана, Наричана още беше изгледана.

DSCN5794

Изгоних го при папагалите на терасата и си довърших нещата. Сервирах една от най-пипкавите манджи на света, но си струваше. Пуешки роладини с плънка от аспержи, морков, чушка и яйце. Панирани. И киснати в марината с buttermilk (превод моля), горчица и чеснов сос. И зелена салата с репички и ядки. Лиор явно ме беше заподозрял, щото ми донесе десерт – една торба мекупелет :-) Което е шоколадови изрезки :-)  Останалата част от деня прекарахме в леглото – един похъркваше, другата решаваше 3 вида судоку и шахор ве птор (защото нормалните кръстословици са твърде мейнстрийм).

922804_527911357268267_1429759635_n

Чиста проба щастие, а после ме питат какво намирам в него, защо не пиша в блога, дори ме съжаляват, като си прекарам уикенда вкъщи. Брей, а вие познавате ли други чак пък толкова безгрижни и задружни хора? Не си спомням да съм била безгрижна някога, и в задружността не съм някакъв ударник, сега наваксвам. И двамата наваксваме. Отначало ни беше трудно да свикнем с идеята, че сега си имаме някой, който ще е с нас, ей така, във всичко и въпреки всичко. Свикнахме, сега се наслаждаваме. Като приключим, ще си кажа :-)

Лиор ме радва по най-различни начини. Дали ще дойде да ми се върти из ръцете докато готвя, дали ще ми говори на измислен език, дали ще ми задава въпроси за Стара Загора, Девня, Малко Търново и който град си е намерил в Гугъл мапс, дали ще ми се кара, че не съм си намерила приятели в Израел, дали ще ме моли да си вземем кученце, дали ще заспи точно на най-интересното на филма… винаги успява да ме усмихне. Тия дни открих странна снимка в телефона му – хванал ме да си говоря по скайп с мама, тоооочно като си показвам новите мъжки чорапи със смайлита :-)

Един такъв наивен, сладък, леееко мързелив, много мил, абе душичка, бе. Представете си 5 годишно момченце в обувки 44 и половина. Понякога изобщо не слуша какво му говоря, понякога ме залива с въпроси за какво ли не, понякога му се чудя как изобщо са го пуснали да завърши училище, понякога ми раздава лекции, все едно е директор на НАСА а аз току що съм си завряла цял казан захарен памук в косата.

Ето това правя в Израел. Обичам и съм обичана.

1454580_180871638783824_1120112658_n


5 коментара on “Две скучни откачалки”

  1. emel çelik казва:

    Obichai i badi obichana…nikoi da ne ti se barka….hubav chovek si…

  2. Juliapulia казва:

    И си ти е много добре, хич да не ти пука кой какво и защо мисли :)

    Пък за блога – всеки си има приливи и отливи, щот си има и нормален оффлайн живот. Никъде не е казано, че трябва да пишеш на определена честотност. Но определено ме радваш, като получа известие, че си се включила :)

    Аааа, и честити фуфугали :)

  3. Svetlina казва:

    :)))))) Аз се въздържах да отговоря, че три дни му бях бясна и хвърлях светкавици по смъртните :))))

    Обаче ще видите вие, сега съм решила, че ще пиша редовно, или поне по-редовно, и не само съм решила, ами съм и уведомила господина, да си знае :))))

    И мерси за фуфугалите :) Ще ги снимам още (като изчистя клетката :))

  4. teo казва:

    perfect bliss – enjoy :)
    а в блога може да пишеш, като те ядоса нещо или си останала сама за повече от един час, защото той още ти търси подарък ;)

  5. Svetlina казва:

    Или като сме при свекървището и съм заета да се преструвам, че не разбирам иврит :)


Твоят коментар

