Чехълче

Интересно явление. Лиор го няма, трети ден в командировка, а аз успях да почна не само да си говоря с фуфугала, ами и сама. И не само да си говоря, ами и да си мисля. На български даже!

Последните месеци блогът ми е по-скоро място, където отчитам какво ми се е случило, но не и какво ми е минало из главата. Главно защото от там вече нищо не минава. Освен работа, имам чувството, че работата ми вместо да намалява, се утроява, като някакво бъгнато чехълче.

Едно такова… приятно е. Да започнеш да мислиш. Извън офиса и извън менюто за вечеря.

Размислих се за живота, рибата, живота, рибата и всичко останало. И как като сме двамата с Лиор, някакси се повличам по ежедневието и ставам скучна. Едно удобно и приятно ми е с него, ако ми стане скучно, играем карти или пък се караме. Не усещам как минава времето. Оказа се, че не съм си говорила с Ася с месеци. Сестра ми и тя така, ако не си лайкваме снимките по фейсбук, ще се забравим.

Ден първи без Лиор. Обадих се на едно момиче, уж да се срещаме. От Великден сме се засрещали. Работих десет часа, прибрах се, вечерях домати със сирене, гледах много телевизия, изкарах два часа във видео разговор със сестра ми, правих си герданче от плат и написах две статии за сайта на Лиор. До един сутринта.

Ден втори без Лиор. Работих девет часа и половина. Вечерях домати без сирене. Гледах още повече телевизия. Четох статии за самоусъвършенстване. До два сутринта.

Ден трети без Лиор. Работих девет часа. Вечерях вечеря от преди една седмица, измих чинии за един полк. Полях цветята два пъти. Ходих на „среща с непозната“ на две пресечки от къщи. Да пием ликьор и да си разменяме книжки на английски. Написах статия за Лиор. Гледах телевизия до три сутринта.

Ден четвърти без Лиор. Работих осем часа и половина. В автобуса четох книга с толкова много секс, че седях накриво, да не ми я виждат хората. Сготвих си славянски гювеч и сега пиша публикация. После ще пиша и за другия сайт. С момичето така и не се видяхме, но си писахме смс-и, което си е направо събитие в моя социален живот. Днес е Бялата нощ и магазините и музеите ще са отворени до късно. Най-накрая изчетох целия фейсбук. Малко бях изостанала, ама какво са десетина дни между приятели :)

Хванала съм се да правя меню за утре, ще правя специална вечеря за Лиор. Мисля да пускам и пералня, да издразня съседите. Утре ще ходя на пазар, искам да се изтупам с рокля.

Добре де, що не съм такава в останалите дни? И да си нося книжка, редовно забравям да я отворя, да почета. Правя вечеря (не домати), ама без да подскачам и да разпращам на хората линкове. И нито ми се излиза по музеи, нито ми се запознава с хора. А като остана две минути сама, и веднага ми изскачат разни идеи. От една година имам платове в гардероба, защо чак сега се хванах да си правя герданче? Шашав човек.

Трябва да се науча на нещо. Да се разсейвам от задълженията и ежедневието сигурно. Е така, като ми хрумне някоя идея, не да я запиша в тетрадката и да я осъществя след няколко месеца.Имам цяла папка с линкове с места, които искам да посетя някой ден. Половината са безплатни, голяма част са ми наблизо… и за всичките ме мързи.

Освен това сигурно трябва да се науча да си искам. Да си искам време за себе си, да си искам разходка след вечеря, да си сипвам ликьор от време на време. На Лиор може да не са му любимите занимания, ама… или това или никога повече няма да нося рокли. Пък.


2 коментара on “Чехълче”

  1. Elena казва:

    Искай си, и по-често в блога, моля теееее :)

  2. Yana казва:

    Чудя се аз защо си така мълчалива напоследък, пък то било защото сама си говориш. Спокойна съм вече, ако не друго, поне си имаш интелигентна компания! :)


Твоят коментар

