Шшшт. Секретно

Коалка иска да изброя 25 уж случайни неща за себе си, затова попитах няколко души какво знаят за Светлина от времето преди София. В крайна сметка това време е много повече от другото, пък и е положило основите, нали :)

Според Хеленка:

  1. Аз съм от Вършец
  2. Завършила съм ПМГ
  3. Родителите ми са били разделени по някое време

Според съквартирантката:

  1. Учила съм в Шумен
  2. Имам сестра
  3. Аз съм от Вършец и Нови пазар

Според С.:

  1. Била съм руса
  2. Била съм на пет
  3. Съм бъркала в гащите на някакво футболистче с яйце

Според Мили:

  1. Аз съм от Вършец
  2. Имам сестра
  3. Маминка е баба ми по майчина линия и живее в Нови пазар

Според любимия ми (бивш) колега от ХТИ:

  1. Никога не съм правила „качествен и хубав грис за ядене“
  2. Развратна съм и на моменти го плаша
  3. Харесвам жълтия цвят

Според Моя Мъничък:

  1. Аз съм (била) проблемно дете с патриархално семейство
  2. Експериментирала съм прилично
  3. Нямам камера

Според Шефката на смяната ;) :

  1. Аз съм от Вършец
  2. Аз имам „golemi cici“
  3. И нищо друго не била знаела :) Според мен си отмъщава, задето така и не й показах снимка на сестра си :)

Според едно от децата ми:

  1. Обичам жълто
  2. Обичам да гледам деца
  3. Обичам нея и Вампирското слънце

Хубав проект – научих някои нови неща за себе си :) Е, и установих, че колкото и да съм бъбрива, не говоря чак толкова за миналото си. Не вярвам да го правя умишлено, може би наистина е свързано с това, че знам как да намирам удоволствие и смисъл в настоящия момент. От друга страна съм много доволна, че всички ме свързват с Вършец. Сещам се за една форумна тема, където хората задаваха въпроси на Яна и тя каза, че Вършец е сред любимите й градове. Стана ми много хубаво!

Радвам се също и че хората забелязват голямата ми колекция жълти чорапи :) И че само един е запомнил глупавата история с яйцето :) Дали бих искала да добавя нещо към знанията им за мен? Е, не бих имала нищо против, могат да питат, но не настоявам. Не ми е някаква належаща нужда да съм отворена книга :)

Според коалската игра сега трябва да избера 25 души, които да споделят своите 25 неща. Абсурд. Не мога да причиня това на 25 душички. Мога да го причиня само на Маги, за която искам да знам хиляда хиляди неща! Много много ми е любопитно как така е от Нови пазар и не я познавам, но пък в София имаме обща позната :)


8 коментара on “Шшшт. Секретно”

  1. teo каза:

    :D много яко, сега знам че си от Върщец (и други работи) :) Сори ако съм ти причинила нещо много гадно, но явно си имало достатъчно доброволци да ти помагат, така че няма за какво да ми е виновно ;)

  2. Svetlina каза:

    Ха :) Не бяха много доброволни доброволците, но пък ги събирам от няколко седмици, тъй че нищо гадно не си причинила, Коала такава :)

  3. […] април 2010 in лиготии Продължавам да си мисля за любопитните въпроси на Колчето и само на шега реших да проверя какво гугълват хората […]

  4. helen каза:

    Така, като гледам, мисля, че все пак си от Вършец. :)

  5. Bain каза:

    Според Бейн

    1. Ти си импулсивна, жълта и четвъртита като физическа форма.
    2. Имаш склонност и краен фетиш към всичко с ярки цветове и в случай на нужда можеш да бъдеш примамена да скочиш от мост с чифт чорапи с цвета на дъгата.
    3. Имаш необясним фетиш към малки, зловредни, редовно цапащи и като цяло изключително опасни индивиди, наречени „бебета“. Това, впрочем, е някакъв симптом при 99% от женското население. Трябва да се изследва.

  6. kulinarnimisli каза:

    Обърках се! Вършец или Нови пазар?
    Работя по поста, ама малко ми е трудно…

  7. Svetlina каза:

    И от двете, и от двете, и от всичко :)
    Писала съм факс на Вяра, да ти разреши да напишеш публикацията :)

    Мили ми Бейн, кръгла съм и това е! Бебетата пък не са ми фетиш, а слабост, което е много различно :) И сипмтом не е, а качество – изследвай го, току виж разбереш какво ти липсва ;)

  8. […] За първи път участвм в нещо подобно, благодарение на Светлина! О, няма да и се крама даже ми е интересно какво ще […]


Твоят коментар