Я надуй дядо кавала

Аз като кажа, че съм болна, имам предвид, че съм болна.

Щом не можах да излекувам едноседмичен гърлобол с чайове, печка, прахчета, спрейчета и хапчета за смучене, а даже добавих хрема и кашлица… не, няма да стане тая работа с лимони и портокали, трябва си доктор. Вярвам в традиционната медицина, всъщност вярвам в повечето  традиционни неща.

Примерно това, че на болните трябва да им се угажда. И че никой не знае какво искам по-добре от мен. Тъй че когато шефът разбра за болничния и ме пита „how do u feel“, моят отговор беше логичното „spoiled“ :) Абсолютно вярно си е. Имам толкова много шест дни до работа, че направо не знам какво да ги правя :)

Ясно ми е, че искам да ям шоколад. И кекс. Което е хубаво, щото имам две седмици да открия от кое копче фурната пече само на долен реотан, иначе не знам каква торта ще правя на рождения си ден. Освен това постоянно пия вода, щото ми се пие вода. Да си гледат работата всички, които те съветват да пиеш вода, като си болен. Вода се пие, като си жаден.

Освен това не приемам съвети, че като съм болна, трябва да изям една препечена филийка, че да не си товаря организма. От два дни ям бахур  и портокали :)

Освен това смятам утре да се облека хубаво и да си купя огромен дюнер без картофки. Точно от една седмица си мечтая за него. Следващите в списъка са дълбокозамразеното пиле от хладилника, таратор и мазна баничка с боза.

И после някой да дойде да ми каже, че щом ти се върне апетитът, си оздравял. По тая логика аз не съм се разболявала :)

Какво друго ми се прави… харесала съм си една игра, може утре да я подпочна – Яна вече има акаунт :) Имам да напиша едно доста дълго домашно по линейна алгебра. И да изчета едни лекции по компютърни архитектури. И като нищо и да ги прочета. И някой трябва да пусне прахосмукачка, крайно време е вече. Имам да си доушия една пола, да намеря шивач, който да прекрои една мамина рокля на още една пола, а и избрах модел за коледни картички. Така и така трябва  да мина през Office One, (С. да не слуша!), освен опаковъчни материали, може да взема и глупости за картички. Добре де, първо ще потърся във Всичко по левче :)

А, да, освен това ми се слуша Епизод :)

Знам, знам, ще ви се и вие да сте така, като сте болни. Ама това е защото не знаете, че след 13 минути трябва да пия антибиотик, който може  да ми докара жълтеница. В крайна сметка 1 на 10 000 не е толкова малко :) Плюс това имам право да се порадвам на кашлицата. От десет години не съм била в болнични, не болна, а в болнични. Значи наистина ми треперят зъбите, тресе ме, гади ми се, имам мускулна треска, боли ме глава и кихам.

И пак ще надвия болестта. Ако ще и цената да е за една седмица да спра да съм работохолик.

 


12 коментара on “Я надуй дядо кавала”

  1. Yana каза:

    То да ти завиди човек направо. :)
    Приятно боледуване! Другия понеделник ще си като нова.

  2. Svetlina каза:

    А аз вече официално съм пила от най-гадния сироп на света. Ти си завиждай :)

  3. Yana каза:

    Ми щастливият живот иска жертви! :)

    Веднъж една докторка ме пита как си искам лекарство – на сироп или на хапчета. Аз казах, че го искам на сироп, уж по-лесно и да не е толкова гадно. Даааааа бееее, беше ужасно! хахахахахах!

  4. Svetlina каза:

    Я виж ти какви работи питали докторите. Мен ме питат само къде си искам упойката. И винаги казвам рамото :)

  5. Маркуча каза:

    > А аз вече официално съм пила от най-гадния сироп на света. Ти си завиждай :)

    Ей, т’ва младите си мислите, че всичко сте виждали :) Когато изпиеш толкова «Бронхолитин», «Бронхоцин», «Амброксол», «Тусавит», «Мукосолван» и пр. гнусотии, колкото мен, ела да ми кажеш. Най-гаден, ха! Достатъчно е и много гаден в големи количества.

  6. Yana каза:

    Ми те са си все една и съща гнусотия изброените от теб, само търговските им имена са различни… тъй че…

  7. Svetlina каза:

    Бронхолитинът е направо песен в сравнение с тая гнус Амбрекс :)
    Виж, ако някого са го мазали с оново зеленото и с онова лилавото, не мога да се меря :)

  8. helen каза:

    като съм болна и аз налитам на банички и на „бъргър“, което в моя случай е като дюнер само че с кюфте от телешка кайма и в хлебче за хамбургер – пак араби го правят. ако беше приела работата в бизнес парка, щеше вече да го знаеш :)
    иначе тези сиропи, за които говорите, са ми напълно непознати. аз мрънкам, че много боледувам последните години, ама явно моето е нищо. просто преди изобщо не се разболявах :(
    айде – използвай си ползотворно времето вкъщи.

  9. Svetlina каза:

    Бизнеспарка, онова място, където подът и стените и всичко е от картон? Не се и съмнявам, че кюфтета им са телешки :)
    А на теб си ти е време да се разболяваш, на тая твойта възраст… :-Р

  10. helen каза:

    кюфтета са телешки щото се правят в заведение, в което се предлага ливанска кухня. което означава, че всичко е много вкусно.
    а ти се заяждаш, въпреки че аз съм добра. да приемем, че е от болестта. :p

  11. Svetlina каза:

    Аз пък мислех, че ливанското значи люто :) Ама така е, като Яна не ме заведе в Тазка :)

  12. Пак там! каза:

    What the fuck…………?!


Твоят коментар