Официално признавам пролетта за настъпила

Удариха ме едновременно пролетната депресия и пролетната треска. Който си мисли, че не е възможно, не е виждал ПМС :)

Депресията се изразява в тотално нежелание да си чистя къщата, да пазарувам, да се смесвам с големи тълпи, както и в прозяване и упорито немислене за неща, по-далеч от другиден. За сметка на това треската вече трети ден ме праща по паркове, прескачам локви, наизвадила съм си пончотата, нося отворени обувки с шарени чорапи, взех си няколко тениски и… отново ходя на пазара. Предния уикенд си навих рулца от тиквички, гощавах един колега с доматена салата и мусака с грах, вечерята ми в четвъртък се състоеше от праз и ръчен хляб, а днес… днес имам копривена супа и яхния леща :)

Разбира се, това съм аз и нищо не е стандартно. Супата е всъщност с праз, коприва и ориз, също с малко джинджифил и със застройка :) А лещата я правя точно наопаки на рецептата на мама. Първо запържвам малко лук и чушка, тогава запържвам и лещата и чак накрая доливам вода и хвърлям скилидки чесън. Е, и сос Уорчестър, както и тайната зеленчукова подправка, която с мама си правим вече второ лято.

Сестра ми каза, че днес мама е опитала ориз  с морски дарове. Новият й живот наистина й харесва. Надявам се да продължи така, защото иначе доста ще ме е яд. Баща ми бърза да затваря телефона, защото цял ден му било криво. Малката каза, че и на нея не й е много приятно, но нямало какво да направи. Ама наистина се надявам майка ми да се научи да се харесва и след това да се върне при тези, които я харесват. Ако може, по-скоро.

Както и да е. Аз си седя тука и се уча да готвя. Хем манджи, с които съм свикнала и които обожавам, хем леко променени. Точно в момента по телевизията един готвач прави яйца по панагюрски, но пъдпъдъчи, при това едните ги свари в червено вино.  И така… чакаме депресията да отмине и да хвана влака за Вършец :)


12 коментара on “Официално признавам пролетта за настъпила”

  1. helen каза:

    Днес си мислех, че никак не обичам да чистя и да гладя, но твърде много обичам изчистено и изгладено :)
    Цяла седмица се чувствах пролетно, но към края времето пак се скапа :(

  2. Svetlina каза:

    Аз съм си намислила 22 март :) Дано тогава да е хубаво времето и така да ми върви цялата година. Хем по обяд имам и уговорка с една госпожица :)
    А ти само се оплаква, оплакваш и вземеш, че изчистиш :) Моите висоти на мързел не можеш да ги достигнеш :)

  3. helen каза:

    аз чистя … редовно… но не ми е приятно :)

  4. Яна каза:

    Нито ми е приятно, нито го правя (освен от време на време). Като се прибера във Варна мисля да се обадя на една домашна помощница и да си я цаня да идва веднъж седмично. :)

  5. Svetlina каза:

    Или можеш да купиш на Божидар течен шоколад :)

  6. Яна каза:

    А може и двете! :) Макар че от домашната помощница надали ще подивява толкова, колкото подивява от шоколада. :)

  7. Svetlina каза:

    Хахаха :) Тогава си купи рало.
    От мен шоколада :)

  8. Маркуча каза:

    Депресията се изразява в тотално нежелание да си чистя къщата, да пазарувам, да се смесвам с големи тълпи, както и в прозяване и упорито немислене за неща, по-далеч от другиден.

    Въх, че аз години съм живял в депресия ‘начи, само ПМС не съм хващал още :-O

  9. Svetlina каза:

    Хахаха :) С почивки само по футболните първенства, където the more, the merrier ;)
    Но грешиш – това са моите признаци на депресия. Твоите биха били примерно тъмно черен аватар и пиене на топла бира :)

  10. Маркуча каза:

    Аватара пък не го пипам по никакъв повод, mille pardons, и по-скоро ще си плюя на сурата, нежели да пия топла бира. Просто ставам особено заядлив, сприхав и като цяло непоносим :) Ако опра до пиене, обикновено е ром. По повод на the more, the merrier:

    There once was a fiesty young terrier
    Who liked to bite girls on the derriere.
    He’d yip and he’d yap,
    Then leap up and snap;
    And the fairer the derriere the merrier.

  11. Svetlina каза:

    My point exactly. Още не си виждал депресия. И ПМС :)


Твоят коментар