Приходи, разходи :)

Проимах нов поет :) Освен социалния поет и любовната поетеса, вече си имам и усмихната поетеса. Изобщо не съжалявам, че работих един час повече, стоях цял час на дъжда (на токчета) и не вечерях. Хубава галерия, хубави хора, хубави стихотворения… и щипка калинка :)

Загубих си телефона. Пак. И пак в такси. Добре че този път е намерен, днес трябваше да стана в 7 и да си го получа, но се успах с някакви си два часа. Втори дубъл – утре.  Оцених стойността на телефона на една хубаво опакована бутилка вино, ще видим как ще бъде оцнена пък тя :)

Намерих подарък за Божката. То не че е много трудно – обикновено той получава една дрешка от Вършец плюс едно нещо, което аз много искам. С което открих и Коледа :) Накичих сребърни камбанки из терасата, да дрънчат, като духа топлият югозападен вятър, взех си и венец, според едно списание стилът му е shimmering wood. Не че си нямам венец, но е във Вършец (Кекле, не ме бий много). Следващият етап на коледност е да извадя гирляндите и жълтото стъклено коте.

Губя си времето. Уж щях да уча, почти не уча. Много съм несериозна, пък и нали реших първо да уча по най-скучния за мен предмет… нищо де, все ще се оправя. Много ще съм щастлива да се стегна, да изчета всичко по два предмета за два дни и да успея да си направя никулденски обяд. Сутринта ще съм на изпит, а вечерта – на работа, но много искам и едни кюфтенца от риба тон.

Но пък получих награда :) Би трябвало да е слънчев поздрав, но понеже е леко позакъснял, предавам нататък не букети цветя, а купчини мушмули :)))

А кого поздравявам… ами откъде да знам :) Поздравявам този, който счита, че тази седмица е раздал толкова много разходи, че не може без мушмулки :)

О, освен това ми оправиха релсата и пак си имам перде. И най-накрая свърши моят extended birthday. Получих и последния подарък – първите четири книги за стражите на Лукяненко (тук някой може да си отбележи кои две неща биха ме зарадвали на Коледа ;-)).

Хайде, много целувки, усмивки, калинки, сребърни камбанки, shimmering woods и който каквото си избере :) О, и филми-приказки :)


6 коментара on “Приходи, разходи :)”

  1. lilia каза:

    Благодаря за подаръка, и нека разходите да са оползотворени.Дано поне има смисъл раздаването.нали уж се опитваме да бъде по-добре.

  2. Svetlina каза:

    Ха :) Станах в ШЕСТ и половина :) И телефонът ми се завърна :)
    Ето заради такива ситуации човек трябва да внимава какви снимки има в картата :)

    Лилия, ти наистина ставаш все по-добра :)

  3. Яна каза:

    Хаха, на мен ми се стори, че те мернах там, ама нали съм уникално смотана… :)

  4. Svetlina каза:

    Щеше да се блъснеш в мен, докато ти се караха, че не си завела Марулката :-Р
    (много ми харесва да съм инкогнито :-))

  5. Яна каза:

    да бе, ама аз бях леко зашеметена поради някакви причини… другия път да не се скатаваш!

  6. Svetlina каза:

    Само напиши книгата, аз няма да се скатавам, обещавам :)
    (още си си зашеметена :-Р)


Твоят коментар